Liveblogging: cate prostii pe minut poate sa spuna Geoana

Multe.

Prostanacul national adica Geoana e la Antena3 acuma si tine un discurs populist infect, care ma scoate din mintile mele profund libertariene, asa ca am decis sa explodez aici, sa ma racoresc. Ca oricum nu am altceva ce-i face, decat sa nu-l votez, dar lasa, ca l-o vota pulimea credula. De ce m-am enervat asa? Pai spune cacaturi marxiste, stupide, nefunctionale, demagogice, impotriva naturii umane, contraproductive, imposibile, nesustenabile, cacaturi si minciuni de aburit prostii in campanie. Adica  zice de crescut salarii, pensii, penisuri, discurs care, in capul meu care a mai dat si cu nasul prin cate-o carte si nu mai pune demult botul la asa ceva, se traduce cu “fiecare dupa posibilitati, fiecaruia dupa nevoi“, chestie care ma calca pe nervi. Ma umple de draci, pentru ca eu muncesc 12 pana la 16 ore pe zi de 8 ani de zile, cu foarte putine si mici pauze in care am muncit cate 8 ore pe zi si nu mai stiu de cand nu am fost in niciun concediu in afara de weekend  DAR NU MUNCESC ca sa dau niste bani mai multi, din banii MEI, MUNCITI DE MINE, cate unei putori care o freaca 8 ore din care munceste efectiv numa’ in pauzele de tigara, si asta pentru ca e o munca sa aprinzi tigara. Ia sa vina Geoana sa dea din buzunarul lui si numai al lui, sau sa dea tot PSD-ul din banisorii proprii,  daca sunt asa darnici pe banii altora, deci sa dea ei, exclusiv ei, nu eu, nu tu, ceea ce i-ar seca repede, că putori sunt o gramada. Oameni care muncesc, suntem mai putini – ma astept ca cei care ma citesc sa fie din categoria de oameni intregi, nu lepre si putori care asteapta sa le pice pomana si o freaca la munca.  Si daca ar da ei, PSD-ul, din buzunarele lor, ar ajunge si ei in nevoi si pusi sa munceasca dupa posibilitati, si ar vedea ca munca nu e plimbare in costum negru cu cravata rosie si camasa alba pe panouri in care imi pun sa-mi zambeasca oameni imbracati frumos ca poate l-oi crede in tampeniile pe care le zice Geoana.

Pfuai, ce m-am enervat. Populistul. Prostanacul. Rosu. Comunism.

Vreau sa plec.

2 Responses

  1. Statism is Dead – Part 1

  2. Ma oftic pt ca nu am scris eu asta inainte.As pleca si eu ieri din cea mai infecta tara de pe glob, felicitari!

Leave a Reply

