Cristian Sutu, un deontolog foaaaarte ieftin

Sa zicem ca vrei sa faci un concurs de identificare vizuala a diferitelor caracteristici a unor persoane. Deci, ai nevoie de niste poze. Deci iei niste poze echilibrate de la fiecare. Sau isi alege fiecare cate o poza. Corect?

Ei bine, nu. Bloggerul-ziarist Sutu, alege poza cea mai studiata, adica afisul electoral al candidatei PSD Rodica Nassar si o pune la comparatie cu poze pe care le-a ales chiar el, sa dea rau. Adica poza cu nea Popa, adica cu rolul de idiot al lui Tudorel Filimon, nu cu actorul, si poze cu Melciu, care se stramba la camera.

Oricum, invitatia la comparatie este gretzoasa. Si e manipulare pe fata. De fapt nici macar nu e o tehnica subtila, ci una dintre cele mai brutale.

De unde trag o concluzie – evident parerea mea – ca acest Cristian Sutu, aka sutu.ro e un cretin patentat. Si o curva disponibila pentru toti cei care sunt dispusi sa plateasca. Inclusiv pentru Rodica Nassar. Chit ca asta suna a dracu de ciudat. Dar bineinteles, asta e doar parerea mea.

nassar

PS: Era sa uit traditionalul “Hai Sictir!”

10 Responses

  1. Oy, mamicule… da’ tare te-a suparat… oricum nea Popa e actor, nu are ce cauta in parlament, nu crezi? Am inteles ca ala micu iti place tie, dar well, madam grasa aia e un coconet, n-ai ce zice.

  2. Nu am comentat pe nici unul dintre candidati la faza asta. Dar sa pui poze misto cu unu si de cacat cu ceilalti inseamna sa fii si tu de cacat. Cel putin dupa parerea mea. Si sa te mai dai si deontolog / jurnalist / baiat fin dupa ce ai comis-o, e si mai rau.

    Cat despre aia grasa, nu comentez, sa nu bag bias. Ca doar io nu mi-s sutu

  3. Ah, acum am dat un search dupa ea… ca poarta haur gros cat degetul, asta e una, dar intr-o poza are blana de animal pe ea, deci au murit animale ca ea sa se imbrace (asta ca tocmai e in derulare campania anti ferme de blana a Vier Pfoten) deci I hate her already. E una din toparlancele sclifosite si ajunse din gama “vuittoana“. Adica e una din acele fiinte care ignora suferinta animalelor in ferme… o snoaba. Bleah. Cred ca incepe sa-mi placa si mie copchilu’ ala.

  4. Iti dau pe mail o poza care sa iti arate ce vreau sa zic, te rog sa o adaugi tu la postare, ca e postarea ta.

  5. job done. da am urmatoarea rugaminte – cauta si mei poze la fel de intentionate cu ceilalti doi candidati, sa le pun pe blog, sa fie macar aici oaresce echilibru

  6. Nu e “intentionata” – eu am cautat sa vad pe cine pupa ziaristii in poponeatza. Si am gasit o babone, e drept, pare sa fi fost o femeie frumoasa, dar impopotzonata cu haur gros si blana… Si, repet, haurul, ca haurul, are cu ce doamna, are cu ce si vrea sa se vada, ok. Asta e “trendul” si toparlania nu are varsta. Pana la urma, pot accepta o toapa, daca e de treaba. Dar blana… Pana la blana. Call me animal-rights-nazi, dar am si eu niste pitici si astia sunt – detest suferinta inutila. Madam Nassar nu s-a alimentat cu vulpile alea sau ce-or fi fost, alea au fost jupuite dupa ce in prealabil li s-a rupt gatul, unele chiar de vii, ca babeta asta sa se infoaie si sa arate pulimii ca ea are.

    Vai, nu trebuia sa vad poza aia, acuma imi sta pe creier filmul ala in care niste imbecili jupuiau de vii… ah.

    Gata, m-am enervat.

    A, iar poza cu copchilu’ ala cu ochi albastri pare sa fie de cand avea si el vreo 16 ani… ce sa zic…

  7. Si intr-un ziar cam de acelasi calibru cu al Curentului, am gasit asta despre madam Nassar: http://www.atac-online.ro/09-05-2008/Ce-inseamna-sa-ai-sot-arab-Rodica-Nassar-are-colectie-de-coliere.html

  8. Auzi.. nea Popa Tudorel Filimon ala exista politic? Ca am cautat Tudorel Filimon si am gasit… imdb. Niciun scandal, nimic, nimicutza… ori e curat, ca si madam Elena Moldovan, tot de la portocale, ori nu a prezentat destula importanta ca sa i se gaseasca vreo pata sau vreun dracu stie ce incident…

  9. Of. Singurl om politic “consacrat” din povestea asta e Rodica Nassar. Care a demonstrat ca poate baga niste milioane in campanie. Ceea ce nu cred ca e in avantajul ei.

    Iar ceilalti doi sunt proaspeti intrati.

Leave a Reply

