Iar au murit oameni in numele religiei

A fost un atentat la Mumbai. Groaznic. Sange, bucati de om, haine sfasiate si naclaite de sange, sange, sange. Moarte, teroare, disperare, familii ramase fara copii, parinti… mizerabil. In numele a ceva ce ar trebui sa inalte omul, nu sa-l coboare (teoretic, practic e invers). Cat de josnic trebuie sa-ti fie Dumnezeul ca sa fii capabil sa faci asa ceva si sa fii convins ca e bine? Cat de spalat pe creier poti sa fii ca sa poti omori nevinovati numai pentru ca nu cred in ceea ce crezi tu?

Poza de mai jos e soft… am mai vazut o multime… groaznic, pur si simplu groaznic…

4 Responses

  1. rezultat al utilizarii si maipularii prostiei cronice

  2. Mai fratilor, va repet: mai cititi si voi cate ceva macar din cand in cand! Apropos: nu vad decat atacuri la adresa BOR! Care dintre voi s-a vandut?

  3. Repet, noi am cam citit, dar tu in mod clar nu ai citit nimica-nimicutza.

    Iar BOR este o institutie care, sper eu, o sa inceteze la un moment dat sa existe – cad oamenii se vor fi saturat de minciuni si barbi.

    Sa se vanda unde? Tu nu pricepi ca NU EXISTA? Of.

  4. Evrei 11:32,33 Samson primeste rasplata promisa de Dumnezeu chiar si dupa ce s-a sinucis, fiind un om evlavios (vedeti Judecatorii 16:26,30 pentru relatarea sinuciderii).

    Evrei 11:32 Şi ce voi mai zice? Căci nu mi-ar ajunge vremea, dacă aş vrea să vorbesc de Ghedeon, de Barac, de Samson, de Ieftaie, de David, de Samuel şi de proroci!
    33 Prin credinţă au cucerit ei împărăţii, au făcut dreptate, au căpătat făgăduinţe, au astupat gurile leilor

    16:26 Şi Samson a zis tânărului care-l ţinea de mână: „Lasă-mă, ca să mă pot atinge de stâlpii pe care se reazemă casa şi să mă reazem de ei.”
    27 Casa era plină de bărbaţi şi de femei; toţi domnitorii filistenilor erau acolo, şi pe acoperiş erau aproape trei mii de inşi, bărbaţi şi femei, care priveau la Samson cum juca.
    28 Atunci Samson a strigat către Domnul şi a zis: „Doamne Dumnezeule! Adu-Ţi aminte de mine, Te rog; Dumnezeule, dă-mi putere numai de data aceasta, şi cu o singură lovitură să mă răzbun pe filisteni pentru cei doi ochi ai mei!”
    29 Şi Samson a îmbrăţişat amândoi stâlpii de la mijloc, pe care se sprijinea casa, şi s-a rezemat de ei; unul era la dreapta lui, şi altul la stânga.
    30 Samson a zis: „Să mor împreună cu filistenii!” S-a plecat cu toată puterea, şi casa a căzut peste domnitori şi peste tot poporul care era acolo. Cei pe care i-a prăpădit la moartea lui au fost mai mulţi decât cei pe care-i omorâse în timpul vieţii.

Leave a Reply

