Traiasca Romania, traisaca tricolorul

Traiasca si Basescu, traiasca si poporul

:)) Hahahahahahahaha

Ieri noapte, m-am trezit pe la 2 sa beau un pahar de apa si sa elimin niste bere ramasa in sistem. Buuuun, cum apa minerala e de 1 saptamana in portbagaj, am dat drumul la robinet, care tocmai se termina. Fara sa procesez, 90% dormind, ma duc la baie, elimin berea si ma culc.

La vreo 4-5 ma apuca durerile de burta (cred ca de la mancarea de la dusmani, da asta alta data) si fug la baie sa elimin o mica diaree. Pe care o elimin, dar apa pula, ca tocma o trasesem pe ultima acu cateva ore.

Dimineata, surpriza, tot nu era apa. Si era ziua in care vine femeia de servici. Deci o sunam sa nu vina.

Si pe mine iar ma apuca cacarea diluata. Si o comit din nou. Bineinteles ca fara apa de tras.

Banuiesc ca pe langa astea, faptul ca nu am facut dus si nu m-am spalat pe dinti e o finetze.  Pana la ora 9 in buda erau deja vreo 4 randuri de cacat nespalat.

Cu toate astea, sunt mandru sa fiu fiul acestei mandre natii. Sunt mandru sa fiu roman, iar atunci cand voi avea un copil, ma voi plimba cu el pe langa parada de 1 Decembrie, mandru sa fiu ROMAN.

Sictir!

Later edit: traiesc intr-o zona ultracentrala din Bucuresti. S-ar zice ca e o zona buna.

2 Responses

  1. zona buna inseamna zona de cacaciosi nespalati?

  2. […] Dupa inca zece – tot rece. Pe langa sirul de injuraturi care imi trecea prin cap, mi-am amintit de joia trecuta, si mai ca ma gandeam cu tristete ca as putea si sa fiu fericit, ca macar am […]

Leave a Reply

