Abia astept sa se voteze ce s-o vota si sa se termine

Vad rosu in fata ochilor, de cand cobor scarile blocului, pe strada, in intersectii, in rigole, pe panouri, pe case, pe remorci, la supermarket, in cutia de scrisori, pana intru inapoi in casa. Mi-e scarba sa vad ca internetul este plin de oameni tineri dar prosti, care nu au inteles inca nimic din ceea ce inseamna rosu. Mi-e greata sa realizez cati BANI, BANI MULTI, BANI GREI au dat rosiii pentru desfasurarea asta de forte flamanda, furibund infometata de mirosul ciolanului pe care nu l-au mai avut intre dintii hulpavi 4 ani de zile.

Si Abramburica, dupa gafa epocala cu datele mele furate din baza de date a administratiei financiare, vine ieri la usa sa-mi dea MIE pomana ei electorala pe care bosorogii o accepta pentru ca sunt amarati si nu mai exista orgoliu in atata saracie, batranete si boala: un aparat de masurat tensiunea. Probabil ca aia care i-au facut Abramburicai campania au stiut, au intuit pe undeva… ca atata rosu ridica tensiunea.

Si mi-a povestit al meu, ca eu nu eram acasa cand cu vizita datatoarei de mita pe model de Primarian, ca vecina de la 3, aia cu Dacia 1300 alba pe care o conduce desi mai are si un Renault destul de nou, de frica sa nu o coste reparatia cat nu poate sa dea in caz de accident, era atat de fericita de porcaria aia de aparat de masurat tensiunea!

Sunt pesimista. Poate pentru ca e atat de urat afara. Poate pentru ca nu am creierul nici ciont si nici brambura.

5 Responses

  1. Bre, poate sa steie si-n cap, PNL tot cu PD-L va guverna, parerea mea!

  2. Mie mi-e teama ca iese rosu. Am mai avut dezamagirea asta si la locale, cand au votat imbecilii tot Primarianul.

  3. Aaaaaa….
    La tine-n colegiu cre-ca iese purpuriu! : -)))
    Prea e plin de pensionisti si “fosti”…
    Condoleantele mele, pentru decesu’ lu’ speranta!

  4. M-am saturat de tineri care-si lasa parintii si bunicii sa le stabileasca viitorul!

  5. […] ca nu doriti, ca barbarul scolit nu e sclav, gandeste cu propriul cap, NU VA VOTEAZA! Nu musca la aparate de masurat tensiunea, scrisori lipicioase trimise la adrese de care voi faceti rost fraudulos si telefoane mobile moca! […]

Leave a Reply

