ASUS rulez, service blows goats

Deci, trebuie, dar trebuie neaparat, sa spun in gura mare miracolul petrecut azi. Sau, dracu’ stie cand s-o fi petrecut, pentru ca vreo doua luni am functionat asa:

Tastele stricate si pretentiile absrde ale service-ului cereau masuri drastice

Tastele stricate si pretentiile absrde ale service-ului cereau masuri drastice

Iar azi am ajuns acasa la ora 1 noaptea, rupta de oboseala si am uitat sa atasez tastatura… si am scris, si am scris… si a mers! Si am constatat ca ASUS s-a reparat singur.

Asadar, in mod oficial, declar ASUS firma care, stiind cat de cacacioase sunt serviceurile, ori fac coampe foarte bune, ori le fac sa se repare singure.

Faza tare e ca pe 2 decembrie ar fi trebuit sa ma duc cu el la service si sa-l abandonez o vreme, dupa procedura lor stupida…

Asadar, cred, neoficial, ca ASUS este firma care face laptopuri care se amorezeaza de stapan si nu vor sa-l paraseasca cele 30 de zile de detentie in service, asa ca isi folosesc abilitatea pe care o au din fabricatie, de a se repara singure.

Tare.

Leave a Reply

