Curatenie generala

Au venit alegerile, au trecut alegerile, am invatat (sper) cu totii o lectie in ce priveste uninominalul. Dar cel mai important este ca noi, cei care am votat, am facut curat. Adica am scapat de jegurile politice numite PNG si PRM. I-am lasat in afara parlamentului, cu tot cu gigi si cu corneliu vaccin tudor, in felul asta facand inca un pas spre o politica mai normala, mai aproape de intelect decat de muschi, de argument decat de ciomag. Bineinteles ca mai avem multe de facut, dar macar atat am facut deja.

Later edit: am scapat cu ocazia asta si de partidul mic cu gura mare, adica PIN

2 Responses

  1. cu alte cuvinte, desi nu a iesit chiar cum era planuit, tot se numeste ca am facut ceva bun, ca sa nu zic istoric. chiar ma gindeam ieri de cita istorie a avut parte generatia noastra. obositor si traumatizant, dar macar imi place sa cred ca-i las copilului si altceva decit lovele. la runda asta de vot de exemplu i-am sugerat discret sa se fereasca de rosu si de trandafiri desenati

  2. Nici Paunescu nu mai are cum sa doarma in parlament, in sfarsit se va odihni in patul lui de acasa.

Leave a Reply

