Traiasca Romania, traisca tricolorul (2)

Azi am ajuns acasa dupa ce am carat niste chestii, motiv pentru care am transpirat, si abia asteptam sa fac o baie. Deci baie, nu dus. Dinaia in care umpli cada cu apa calda si te scufunzi in ea si stai acolo vreo juma de ora. Poa sa ma injure ecologistii cat vor, ca mie tot imi place. Daca vor, sa imi creasca costul apei calde. Whatever.

Revenind. Deci, ajung acasa, dau drumul la apa si cand pun mana sa verific – rece. Mai stau cinci minute – tot rece. Dupa inca zece – tot rece. Pe langa sirul de injuraturi care imi trecea prin cap, mi-am amintit de joia trecuta, si mai ca ma gandeam cu tristete ca as putea si sa fiu fericit, ca macar am apa.

Dupa care mi-am amintit de vremea lui Ceasca. Tineti minte oalele alea mari in care incalzeam apa? Ei bune, nu mai am dinalea, ca nu am nevoie, sau cel putin asa speram. Asa ca m-am apucat frumos sa incalzesc apa la aragaz in vreo 3 oale micutze, sa pot face macar un dus nenorocit.

Si am ajuns la concluzia ca imi bag pula in toti oligofrenii care sunt nostalgici dupa vremurile lu ceasca. Se plece in pula mea in cuba, corea de nord sau unde dracu vor ei, numa sa nu ii mai aud ca “era mai bine pe vremea lui ceasca. atunci macar …”

PS: locuiesc ultracentral, in capitala tarii. Daca aici e asa, de alte locuri ce ne mai miram?

One Response

  1. Daca n-ai centrala proprie… dar si daca ai fi avut – de exemplu, in Cotroceni azi n-a fost curent. Pe strada mea a fost, dar probabil vine si randul meu.

Leave a Reply

