Superblog 2008

Am luat locul 11 la concursul PC News. Si nu, nu-s eu in poza. Locul 1 a revenit baietilor de la ArenaIT si locul 2 lui Blogatu.

Multe suflete in sala Mircea Eliade a Bibliotecii din Amzei

Multe suflete in sala Mircea Eliade a Bibliotecii din Amzei

Surprinzator, si asta pentru ca am scris printre picaturi, cate 2-3 postari odata, ca le asteptam sa se mai adune sau uitam de ele si imi aminteam pe urma, intre o cate o randare video si cate un export de TIFF CMYK 300 dpi 1:1 Xm x Xm, la ore incredibile. Adica ma asteptam si nu ma asteptam la un loc in partea de sus a topului. De fapt, ma asteptam la locul 15-20. Cu alte cuvinte, consider ca juriul a fost destul de permisiv. Am primit (dupa ce m-am pelicanit, ca eu voiam Blu-Ray playerul, dar ala s-a dat inaintea mea) un Phenom X4 995 (cool piece – cica ar fi desenat din fabricutza pentru overclocking, desi… ce mama naibii sa overclockui la patru inimi?). Anyway, am scapat mai mult decat onorabil de cadou de Craciun pentru al meu, care insa va trebui sa-si ia placa de baza cu care sa se pupe procul asta.

Dl. MagazinulTau.ro (prim-plan) si Dl. ASUS (in fundal)

Doi oameni simpatici: Dl. MagazinulTau.ro (prim-plan) si Dl. ASUS (in fundal)

Feedback pentru organizatori si sponsori (STIU ca vreti feedback!):

Bune:

  • atmosfera destul de relaxata, chiar daca la inceput toata lumea era cam stiff;
  • reprezentantul ASUS a fost – de la inceput pana la sfarsit – foarte simpatic;
  • reprezentantii AMD, Edimax, MagazinulTau.ro si BitDefender, la fel;
  • papa bun, pentru toate gusturile si dietele, inclusiv suc de portocale fara zahar adaugat, astfel incat am putut sa imi astampar setea fara sa imi stric dieta;
  • teoretic pelicaneala cu sunatul celor care nu au venit ar fi intrat la “rele”, dar a fost binevenita, pentru ca am mai socializat nitel, deci intra la “bune”.

Am si dovada ca bloggerii nu sunt (inca) jurnalisti:

Dupa pauza, a ramas mancare!

Dupa pauza, a ramas mancare!

Neutre (sau degeaba):

  • dracia care baga video in teveul ala din laterala (pentru ca, de pe scaun, nu se vedea, iar sala era destul de mica si oricum vedeam tot si auzeam tot), cu exceptia situatiei in care s-a si pastrat filmarea, desi nici aia nu era utila chiar toata (pentru posteritate si arhiva erau suficiente 30 de minute de material brut cu momentele esentiale);

Acest domn a vorbit privind numai catre ce de pe "scena", nu s-a uitat deloc la public. Emotii...

Acest domn a vorbit privind numai catre ce de pe "scena", nu s-a uitat deloc la public. Emotii...?

Se putea si mai bine:

  • ar fi fost minunat ca reprezentantii sponsorilor sa stea toti pana la final, inclusiv cel nemultumit ca am scris despre ASUS mai mult decat despre magazinul lui online (sa ne fie cu iertare, asta a fost brieful! nu a scris nimeni despre magazine pentru ca tema era “vorbiti despre produsul X din magazinul Y” si nu “vorbiti despre magazinul Y si vorbiti si despre produsul X din magazinul Y in aceeasi postare”);
  • ar fi fost minunat ca, in conditiile in care a existat un partener media ca PrimaTV, adica o televiziune, sa existe un operator profi care sa filmeze evenimentul (asta nu cred ca e vina organizatorilor, ei s-au straduit! asta ar fi frumos sa fie initiativa PrimaTV);
  • o sala mai mare!
  • niste ecusoane pe piepturile reprezentantilor sponsorilor, sa stim cine e care🙂

Inca o data (trebuie sa zic!) cel mai simpatic a fost “Dl. Asus”. Si i-am povestit si istoria bietului meu laptop si a tastaturii lui care a tot avut probleme si care acum s-a facut bine.

Astea au fost premiile, inainte sa fie adjudecate.

Astea au fost premiile, inainte sa fie adjudecate.

OK, this one was fun. Cand e urmatorul?

7 Responses

  1. Soro, a dat modestia peste tine?
    Esti tare, BRAVO!!!

  2. Eh, modestia. Fii serios.

  3. Baga bre si clasamentu’, sa vaza boboru’ ca esti adevarata:

    http://spreadsheets.google.com/pub?key=pvETrTDHAggrDS2nrFjqQPQ

  4. Io-s adevarata oricum😀

  5. esti. m-am uitat si eu pe lista de cistigatori si m-am distrat. desi n-am mai participat, in sens ca nu am scris despre absolut nimic, am 30 de puncte. cu toate astea sint unii cu 20 de puncte, 10 sau 0. cum or fi reusit? :))

  6. Multumim pentru Feedback! Super articolul! si Felicitari pentru pozitia ocupata!

    @Apollinaire, s-au dat puncte si pentru comentarii in prima etapa si pentru chestionarele primite pe email.

  7. 😀 Felicitări!😀

Leave a Reply

