Inspectoratul scolar si limba de celuloza

O sa-mi crape capul. Iarasi. De data asta, de ras. Am dat cu el intr-o scandura. Adica limba. De lemn. Crac! Trrrrosc!

Pentru elevii claselor I-IV, inspectorul general le recomanda “audierea de concerte de muzica adecvate varstei, vizualizarea de piese de teatru, strangerea sau donarea de jucarii pentru copiii orfani si cei din familii fara posibilitati financiare, activitati sportive si turistice“. Calculatorul este recomandat pentru elevii de gimnaziu. Ei pot “sa elaboreze prezentari power-point, sa transmita unele mesaje constructive prin e-mail catre colegi, prieteni, institutii si sa initieze unele actiuni comunitare cu grupul de prieteni“. Liceenii sunt indrumati sa mearga la concerte, la filme si piese de teatru si sa faca exercitii de luare independenta a deciziilor. Alte detalii privind modul de selectie si de organizare a acestor activitati nu sunt date.

Sursa: Gardianul

Sa le luam pe rand. Ce concerte sunt adecvate claselor 1-4, adica boracilor de 6-11 ani? Fii-mea merge la anu’ la Metal Camp sau la Obscene Extreme, o fi adecvat pentru 2-6 ani? Ca dupa aia nu mai stiu la ce concert adecvat s-o duc… ma depaseste… adecvarea asta. “D-le Nemesiseanu, sunteti… atat de… corespunzator!

Vizualizarea de piese de teatru. Imi amintesc de Medeea si de tzatze goale. Ala precis nu e adecvat, ca tzatza e obscena. Ce conteaza restul?

Strangerea si donarea… moralist. Activitati… uof, imi amintesc de discursurile predecembristeale profei de PTAP. Pregatirea Tineretului pentru Apararea Patriei.

Elevii de gimnaziu, adica 10-15 ani, au voie la comp. Sa… OMG, ROFL!!! Sa faca prezentari PowerPoint? Cand pe la 10 ani plozii cred ca au ajuns sa faca si site-uri, multi au blog, cont pe Facebook, Yahoo “mess”, cont (si poze) pe  Hi5, podcastuie, editeaza, youtubaie… oiii, “sa elaboreze prezentari power-point, sa transmita unele mesaje constructive prin e-mail catre colegi, prieteni, institutii si sa initieze unele actiuni comunitare cu grupul de prieteni“!

Pe de alta parte, sunt perfect de acord ca invatatorii si profii s-o lase moale cu temele de vacanta. Vacanta e vacanta.

4 Responses

  1. … vorbesc si ei ca sa se auda.

    Hai sa va zic eu cum e cu temele de vacanta: stii care sunt inainte de vacanta. Dar nu sunt teme de vacanta. Sunt teme pentru 22 septembrie anul urmator. Asta la matematica. Sau cum am luat eu 2 la romana pentru ca nu am facut rezumate la ceea ce am citit in vacanta…

  2. Exact, ceea ce e stupid. Vacanta e vacanta, punct. Daca trebuia ca aia mici sa invete si in vacanta, nu se mai chema vacanta, ci “perioada de tampire suplimentara la domiciliu pentru ca profesorii sa poata sa o frece cateva saptamani acasa si sa aiba pe ce da note proaste cand revin din concediu”. Numele asta era prea lung, asa ca s-a inventat “vacanta”.

  3. Omu’ ministerului ‘vatamantului nu stie bine cu ce se mananca compu’, da-si da cu parerea, vorba ta, c-asa-i corespunzator!

  4. mama ce powerpointuri o sa ii invat pe-ai mei sa faca😀

Leave a Reply

