Airbites continua sa fie de megacacat. Plus oligofreni.

De vreo 3 luni, odata la 2 saptamani imi apare o pagina cu text rosu care imi zice ca daca am platit atunci ei isi cer scuze si probabil ca in baza de date nu au macul si ip-ul meu corect.  De fiecare data aveam platit, asa ca de fiecare data ii intrebam: cat de oligofren trebuie sa fii ca sa pierzi datele astea odata la doua saptamani?

De data asta, cum stiam ca tocma am platit incep o discutie cam asa:
– Buna seara sunt de la firma XYZ, locatia Q (avem 2 locatii). As vrea sa stiu daca suntem cu platile la zi.
– Sa verific … da, sunteti cu platile la zi
– Buuuun, atunci vreau sa stiu daca colegii dvs de la tehnic sunt oligofreni
– … aaaa … nu sunt ologofreni … ce s-a intamplat?
– pai pe ip-ul asta cu macul asta imi apare cacatu asta de pagina cu text rosu blah blah blah
– …. aaaaaa. pai e suspendat pentru neplata!
– Baaaaa tu esti cretin? Nu tocma te-am intrebat daca sunt cu platile la zi? Si ghici de ce am intrebat? PENTRU CA STIU SIGUR CA AM PLATIT!
– La mine zice ca nu ati platit
– Pai urmareste platile sa vezi ca ultima plata e pe ambele conturi
– Nu am acces la baza de date
– Bine ba ca nu ai acces in pula mea la nimic. Cui pula mea trimit OP-ul pe fax?
– Paaaaai … la casierie
– Asa, si ce numar de fax are cacatu asta de casierie?
– Nu va pot spune.
– Baaaaa, tu esti idiot? Cum pula mea sa confirm daca nu am nr de fax?
– Pai va duceti pana acolo …
– Baaaaaaaa, tu chiar esti idiot? Am platit, voi sunteti suficient de incompetenti sa nu imi inregistrati plata, imi taiati netu pe kestia asta si tot eu tre sa ma duc pana acolo sa confirm plata. Tu esti constient ca timpu asta pierdut pt mine ma costa mai mult decat abonamentu vostru de cacat la un net de cacat?
– …..
– Asa, deci zi si mie datele casieriei (speram sa scape si numarul)
– Pai ziceti in ce sector stati (el stia deja locatia cu adresa exacta)
……  biiiiip biiiiiiip biiiiip biiiiip biiiiip …

De unde concluzia ca astia chiar sunt oligofreni. Faza cea mai grava, idiotia. Asa ca traditionalul SICTIR! Noroc ca in doua luni, macar intr-o locatie, scap de voi.

Si multa MUIE! De fapt, Mult Mai Multa Muie!

Parerea mea

PS: Asta scriu de pe o conexiune mobila orange, care si-a depasit limita de trafic demult, multumita acestor oligofreni.

Later Edit: Uitasem (de nervi) sa pun linkuri la articole anterioare cu probleme cu airbites, asa ca le pun acum:

13 Responses

  1. Este discutia identica pe care am avut-o acum 5 minute cu alta oligofrena si idioata indobitocita, de la…”suport tehnic”!!!!!

    identica!
    si aceeasi …problema – am platit la banca, nu direct la casieria lor de trei lei!

    i-am spus ca ieri am vorbit cu un coleg de-al ei care a spus ca se va interesa si ca dupa ora 22,00 sa verific inca o data netul, ca se va rezolva! probabil credea ca ne culcam si nu mai verificam, nu stiu!

    avem 2 conexiuni internet – una merge, una-NU!

    am intrebat de ce una functioneaza si una nu, din moment ce eu platesc amandoua facturile in acelasi timp!
    Idioata a zis ca sa intreb la casierie, ca ea e “suport tehnic”!!!

    i-am spus ca pe ecranul calculatorului apare un patrat rosu cu doua numere de telefon la care firma la care lucreaza EA nu eu, ma invita sa sun, ca sa mi se rezolve problema!
    a continuat cu “nu stiu ce sa va spun…nu e o problema “tehnica”

    i-am cerut numarul de la casierie dar a zis ca sunt numai …numere de INTERIOR si ca nu le pot folosi!

    am intrebat-o daca are sef – a zis ca da, dar nu mi-l poate da nici pe el la telefon! ca trebuie sa ma duc la casierie.
    “si daca sunt infirma, in carut? ce fac?” a tacut.

    in vara am scanat facturile si le-am trimis la o adresa de mail a casieriei….probabil ca asa trebuie sa fac si acum?

    bine ca plec saptamana viitoare – la padure, la aer curat, racoare….ca sa nu incep sa i-au pastile – mi-am adus aminte atat de multe injuraturi…. cate nici nu stiam cate stiu…

  2. @anca – postul tau mi-a amintit si de problemele anterioare cu aceeasi airbites, asa ca am completat post-ul cu linkurile de rigoare

  3. am mai sunat odata la call center-ul indicat si un baiat, Mihai (o sa ii cunosc pe toti pana la urma!) a fost amabil – i-am spus numarul chitantei si a promis ca o transmite el catre casierie!

    azi, am scanat facturile pe noiembrie si decembrie si le-am trimis la casierie@airbites.ro – preventiv!

    oricum, netul nu a pornit!

    cred ca o sa le scriu si partenerilor…elevetieni, poate ei vor schimba ceva!

  4. cu aceeasi problema ma confrunt eu acum..nu mai stiu efectiv cui sa ma adresez..am trimis mailuri, faxuri, cu op-urile. De 3 zile am netul inchis pt NEPLATA!!! eu platind…atata incompetenta sincer nu am vazut niciunde.Ce facem cu astia ppl??

  5. Chestia urata e ca au cumparat ca haplea toate retelele de cartier si le-au stricat…

  6. nu stiu ce-au facut si ce n-au facut si nici nu ma intereseaza.Simt ca innebunesc pt ca ma simt neputincioasa, nu stiu efectiv cui sa ma adresez. Am platit, am trimis op-uri…si nimic frate…iti vine sa mori cu ei de gat..alea de la casierie sunt oligofrene

  7. pai eu mi-am facut obicei sa sun la astia oricat de cate ori sunt nervos, chiar daca nu musai din vina lor, macar sa le stric si lor ziua, ca oricum jur ca merita!

    plus ca atunci cand ma apuca pandaliile pot fi atat de obsesiv incat li se ia lor si tot fac cumva. asta insa nu e o solutie chiar pt toata lumea si am facut-o si eu dupa ce mi-am luat-o grav

    recunosc insa ca acum cand se mai intamplca cate un rahat ii iau direct la suturi.

  8. Mogre si ce ma sfatuiesti sa fac in privinta asta? Ai vreun nr de tel de la casierie? am trimis mail la casierie.bucuresti@airbites.ro..vreo 3-4..si nici un raspuns. In rest vorbesc doar cu handicapatii aia care ridica doar din umeri” ne pare rau, am dat problema mai departe..asteptam raspunsul celor de la comercial” de 3 zile…..ce raspuns or astepta din mom ce au vazut op-urile si ca plata e facuta????nunteleg.

  9. da-mi mail cu adresa ta la elucubratie at gmail.com si iti dau un nr de tel de la una de la comercial (ea ma sunase pt alt rahat, da nr a ramas in memorie :D)

    cat despre aia de la colshienter aia sunt buni sa le spui pe fata ca is prosti, sa faci misto de ei ca vorbesc cu accent si multe alte frumuseti dinastea😀. dar atat, din pacate.

  10. mogre ti-am dat mail, sper sa poti raspunde azi pt ca dak nu o rezolv nici azi, vine weekendu si nici atat…

  11. @ruxandra – am raspuns

  12. salut din nou!

    a venit luna ianuarie, au venit facturile, le-am platit!
    am scanat OP-urile si le-am trimis ca atasament la adresa lor de mail de la casierie!

    acum astept sa mi se “taie” netul pt neplata!
    ca de obicei!

    ultima data i-am dicat numarul OP, la telefon, unui baiet de la call center si l-a dat el mai departe, cui – nu stiu, si in…24 de ore a repornit! repede, nu?

    la ultima “discutie” cu cei de la call center, radea cu lacrimi toata familia mea, carese adunase in jurul meu – pt ca m-au trimis la “casierie” (o fi Mecca lor???) sa rezolv -“si daca sunt infirma? daca sunt in scaun, ce fac? ma duc acolo, nu?” ” nu stiu sa va raspund” ” atunci de ce sunteti acolo? nu sa rezolvati?” “noi rezovam numai pb tehnice” ” ” in prospect scrie ca daca aveti orice pb sunati la call center XXX – nu scrie p tehnica” oricum – a mea ce fel de pb este?etica?” “este o pb de conectare” ” si asta nu e tehnica?” “nu stiu sa va raspund” “aveti sef?” “da” “pot sa vb cu el?” ” nu nu puteti” “atunci de ce mai e sef? ce face el acolo? doarme?” etc etc
    a durat 10-15 minute.
    sper ca a luat diazepam dupa aceasta conversatie.

    sa continuam sa ii enervam – poate isi dau demisia!
    succes!

  13. Sau poate fac implozie si se duc dracului, sa se refaca retelele de cartier, care erau foarte bune.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: