Noile cerinte de siguranta pentru jucarii au fost adoptate de Parlamentul European

Haida’ de!

Bai, UE, da’ de cand parintii nu mai au nicio implicare si totul trebuie sa vina mura-n gura? Pai eu cum crezi ca am crescut, bai, UE? Norma de siguranta era una singura: MAMA. S-a-nteles, bai, UE? Si uite ca am crescut bine-mersi, nu am plumb in mine si nici mercur, nu m-am otravit cu parfum si n-am inghitit piese mici.

Dar jucariile de pe vremea mea nu erau idioate. Pe vremea mea papusile erau papusi, nu curve. Pe vremea mea casutele se faceau din lemn pictat, nu din plastic oribil in culori toparlanesti. Pe vremea mea baietii lucrau mobilierul papusilor la orele de lucru manual, pentru ca faceau traforaj. E adevarat ca plusurile erau cam uratele si se gaseau greu, plus ca daca voiai sa le speli aveai de asteptat trei zile sa se usuce, pentru ca erau umplute cu paie. Si, da, erau pe piata si “cacaturi ieftine chinezesti”, alea de care va tot chinuiti sa scapati si nu va iese, ca aia mici si multi, galbeni si cu ochi oblici, sunt smart si se adapteaza. Mai repede decat puteti voi produce cacaturi dupa norma sau la norma, dar desigur mai scumpe.

Si, ca idiotenia sa fie crunta total, iata (de pe Realitatea.net):

Jucariile concepute sa emita sunete trebuie fabricate astfel incat sa nu afecteze auzul copiilor. Aceasta conditie se aplica tuturor jucariilor, indiferent de grupa de varsta vizata. Studiile au demonstrat ca expunerea prelungita la zgomot de peste 80 dB poate afecta auzul.

Pai bine, ma, UE, da’ cand fii-mea urla de i se inroseste fatza si mie imi zbarnaie nervii si creierii in cap cate doua ore, depasind 110 db… nu ii afecteaza auzul?

One Response

  1. N-ai loc de pedofili, de trafic cu copii- cersetorie, prostitutie, adoptii, organe, etc, de mancare vestica de kkt ca gust si dezastroasa pentru sanatatea copiilor, da’ ei duc grija jucariilor!
    Sunt curios de o statistica-care sa ne arate in procente, campionii la killarit prunci; nu-sh de ce da’ io crez ca jucariile sunt pe ultimile locuri!

Leave a Reply

