Politically correct

Nu mai tarziu de ieri Messa injura conceptul de “politically correct” si dadea exemplu la misto cum ca eu nu pot spune despre ea ca ar avea sange de jidan, pt ca nu e “politically correct” si ca musai sa zic evreu in timp ce ea poate spune “am sange de jidan” (pt ca chiar are), fiind exceptata de la regula cand vorbeste despre propria persoana.

Ei bine Messa, afla ca politically correct poate fi folosit si in favoarea noastra, nu doar in defavoare, iar tot ce avem de facut sunt niste plangeri la CNCD.

Prima plangere pe care as vrea sa o fac (numa timp sa am) este apropo de etichetarea ateilor ca “slujitori ai satanei“, aderarea la aceasta optiune fiind pusa sub semnul “flacarilor iadului”.

BOR discrimineaza nasol de tot la faza asta, face un intreg grup de cacat (in viziunea lor), foloseste amenintari (singura amenintare legala este “te dau in judecata”) si am de gand sa le fac plangere.

Mi-as dori totusi un footage cu un popa care efectiv sa profereze aceste amenintari, footage care sa joace rol de dovada. Daca are cineva, astept cu interes🙂

Era sa uit de capitolul finantare acultelor, dar asta cred ca e deja subiect de instanta de judecata ceva mai inalta. Cred ca avocatul meu se va “bucura” de ultimele mele idei …

2 Responses

  1. Greu de crezut ca vei avea castig de cauza intr-o tara in care una dintre calitatile fundamentale este “sa fii om cu frica de Dumnezeu”. Asa cum sunt, desigur, judecatorii…🙂
    Dar, daca nebunia te impinge mai departe, vin si eu !😀

  2. Hahahaaa, genial, FACEM!

Leave a Reply

