Vine Moşu’

In seara asta soacra-mea si cumnata-mea au chemat un nene imbracat in Mos Craciun sa ne sperie copiii sa le faca daruri copiilor (da, logic ca o sa filmez!). Toate bune si frumoase, numai ca trebuie sa fim acolo pe la ora 17:00, asa ca nu stiu cand apuc sa coc curcanul… oi vedea, deocamdata a intrat hustiuluc in cuptor. Chestia trista e ca (offff, femeile astea credincioase!) au preparat numai mancare de post, care am zis ca ingrasa, deci va trebui sa mananc ceva inainte sa plec, iar curcanul n-o sa fie gata!

A… curcanul nu e preparat pentru summitul cu Mos Craciun, ci pentru agapa de dupa, la Tizu’ – ca noi suntem oameni-neoameni, din Cultul ala care zice ca puiul, porcul si curcanul sunt legume iar impartasania se poate face si cu vodka si suc de rosii, putin piper, coriandru si sare, numai apa sa nu fie.

Ho-Ho-Ho!  Mary Christmas, everyone!

Si, mai jos, dedicatie pentru Mogre, care se oripilase de “craciunitele” din Billa. Ia, ma, Craciunite Adevarate! Pe alese!

4 Responses

  1. Sa moara pestii mei, poimaine merg si eu la metro sa imi iau curcan, ca am udat tastatura de la ce bale de pofta am emis!

  2. Si pe buna dreptate ai udat-o, a facut Messa un curcan la tava de sa-ti batzi copiii cu basca uda! :-)))

  3. Traiasca cele doo condimente asiatice, curry si sosul de soia!😀 De aia a iesit asa bun!

  4. cum e fara curcan? Craciun odihnitor si vesel!🙂

Leave a Reply

