Palestina, Israel, Ghaza

Am inteles ca s-a terminat moratoriul de acu un an. Intzeleg ca  razboiul a reinceput, intre Palestinieni si Israelieni.

Evreii au atacat. Palestinienii au inceput sa tzipe. Evreii au bagat mai mare. Palestinienii au inceput sa tzipe dupa o alta pauza de razboi. Iar evreii zic ca se opresc numa daca dispare Hamas.

Pentru cei care nu stiu, Hamas este o organizatie terorista, dinaia care pune bombe si omoara civili prin vestul Europei, organizatie care e ferm convinsa de superioritatea cultural-religioasa a populatiei pe care o reprezinta si care are, culmea, si o latura “politica”, care prin vot popular guverneaza palestina.

Buuuuuun. Pe evrei ii inteleg – acolo in mod evident este dusmanul, atacam si anihilam. Asta fac de 60-70 ani.

Dar pe aia, pe care i-am vazut urland, pe alea cu burqua (sau cum dracu se scrie) pe care le-am vazut urland, pe aia care ardeau steagu SUA infasurati in carpe dinale dale lor fara sa isi arate si fata, pe aia care si-au pus copii in demonstratie cu AKM-ul (puscoci) in mana, pe aia i-as intreba:

La ce va asteptati daca pe voi va conduce o organizatie terorista pe care chiar voi ati ales-o? Pentru voi, eu, care nu numai ca nu cred in profet, dar nici macar in isus, eu merit sa mor in numele profetului. Pai voi nu v-ati asteptat niciodata ca eu sau cei ca mine sa zica NU?

Adica sa vina unii, cum ar fi evreii, SUA si poate si noi romanii, daca avem oo, sa zicem: nu bah,  daca vrei sa traiesti fa dracu dovada ca nu vrei sa ma omori! altfel sa mori tu!

Ce e asa de greu de inteles? Nu conteaza daca tu crezi sau nu ca ai dreptate, daca vrei sa ma omori, eu (si nici un om normal de pe laneta asta) nu va sta ca prostu asteptand sa o faci. Ba mai mult, daca situatia o impune te voi elimina eu pe tine. Adica daca ajungem la “eu sau tu” cat de bou  / indoctrinat / religios trebuie sa fii ca sa imi ceri sa stau pasiv si sa te las in pace si sa te accept daca tu vrei sa imi iei mie gatzii? Eu personal ma aleg pe mine fara nici o dilema sau urma de remuscare. Sa mori tu!

Si traditionalul SICTIR!

Leave a Reply

