Viacom, procesomanii media

Viacom sunt aceiasi labari care s-au judecat cu Youtube-ul ca sa aiba acces la datele personale si de cont ale membrilor Youtube. Viacom se pare ca si-au facut din datul in judecata un obicei pe care si l-au facut probabil pentru ca e banos si tot probabil s-au simtit incurajati de castigul de cauza ABUZIV pe care l-au avut in procesul cu Google, castig de cauza anuntat, ironic, fix de Ziua Independentei, pe 4 iulie. Penibil.

Viacom este compania de media care detine o serie de posturi TV care, din punctul meu de vedere, sunt oricum foarte slabe; ce se prinde la noi, adica ce da RDS-ul, prind si eu, dar nu zabovesc mai mult de un zap scurt pe ele, niciodata. E vorba de vreo sase MTV-uri, trei VH1-uri, Comedy Center-uri, in fine, din astea. Nu asta e esenta – esenta e ca, pe langa faptul ca in plina criza Viacom vrea mai mult cascaval fara sa ofere nimic in plus si pentru asta spala rufele public, in cel mai penibil, gretos si urat mod cu putinta:

Viacom Inc. president and CEO Philippe Dauman said the company was happy a deal was struck. Viacom had mounted an advertising onslaught warning customers of the possible blackout, taking out ads in major newspapers and Web sites from The New York Times and TVGuide.com featuring a tearful “Dora the Explorer” crying and clinging to her monkey pal, Boots.

“Why is Dora crying?” the ad read. “Tonight you will lose Nickelodeon and 18 other channels from your TV.” It then prompted people to call their cable company to complain.

Dora e un personaj de desene animate, usor imbecil, desigur, ca mai toate desenele animate din ultimii ani, care insa are priza la copii. Va dati seama ca plozii (chit ca parintii sunt exasperati de Dora) ar face ca toti dracii sa afle ca Dora nu mai vine pe ecrane, mai ales din reclamele atat de GRAFICE cu o Dora bocinda. Copiii vor boci parintilor, parintii vor fi exasperati si, cum 80% din populatie e oligofrena, vor creieri Time Warnerul sa dea labarilor de la Viacom aia 12% in plus fata de cei aproximativ 300 de milioane (milioane, da?) de dolari pe care ii incaseaza oricum anual.

Logic ca Time Warner au zis ca treaba asta e extorcare. Pentru ca este.

La americani criza e la apogeu, nu ca la noi, unde criza, necriza, romanul cheltuie, bea si petrece; la americani, sa ceri mai multi bani in plina criza fara sa oferi nimic in schimb si in loc sa zici mersi ca inca iti iei gramada de banet pentru cele cateva canale cacacioase, este mai mult decat tupeu.

Sunt curioasa ce se mai intampla. Intre timp, am sters MTV si VH1 din memoria tunerului. Eu nu ma uit la posturi TV conduse de santajisti procesomani plini de tupeu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: