Silviu Prigoana a innebunit. Sau abia acum m-am prins eu.

Pana in alegeri Prigoana avea un mesaj aproape ultraliberal. Mai liberali decat liberalii. Era un personaj excentric, aparator al libertatilor in general, aparator la pricipiului contractual, al responsabilitatii fiecaruia pentru propria viata. Da, stiu ca facea businessuri cu gunoi si cu statul prin ROSAL, dar macar mesajul …

Ei bine, de cum s-a vazut parlamentar l-am surprins in presa cu urmatoarele:

  • in orice afacere sunt 3 parteneri – banca, intreprinzatorul si statul, care ia impozitele; statul fiind cel care cica ne-ar da voie sa facem afaceri; citez din memorie: “pana in 89 doar statul facea afaceri; motivul pentru care acum putem face televiziuni sau orice alt fel de afacere este ca statul acum ne da voie“. SICTIR BAAAAAAA! initiativa economica este un drept pe care il avem, nu o favoare pe care ne-o face statul! daca totusi Prigoana vrea un stat totalitar, eu ma bag la revolutie sau ma car – pentru ca drepturile mele nu sunt negociabile!
  • ar trebui plafonate pensiile – cei cu salarii mari, chiar daca cotizeaza mult sunt obligati sa fie solidari cu ceilalti si oricum isi pot face pensii private; mde; greu cand nu stii despre ce vorbesti, motiv pentru care explic, ca poate citeste si SP: pensia este o forma de asigurare, care are ca principiu de baza “cu cat cotizezi mai mult cu atat platesti mai mult”; d-aia darile, apropo de pensii, merg la un buget separat de bugetul de stat!
  • vreau sa aud zanganit de catuse pe strazi“; asta cica e o forma de “domnia legii”, ceva dubios de similar fiind propus de Gigi Becali. Acuma serios, Prigoana nu e in stare sa isi imagineze realitatea altfel decat cu bata? Chiar nu intelege ca statul politienesc e o optiune din trecut?(oricum mai sunt foarte multe de spus pe tema asta si am mari dubii acum ca prigoana e in stare sa si inteleaga) Sau s-a intamplat acum recent ceva in creierul lui, de cand a fost ales deputat?

Am vazut cum bate campii, m-am crucit dupa care mi-am dat seama ca lui i-a luat de fapt doar cateva zile sa o raznuie. Nu e nici macar ministru, sa nu vorbesc de prim ministru sau presedinte, dar acum “e la putere” si a innebunit. Pana si Basescu a avut nevoie de niste ani sa i se urce puterea la cap si sa aiba apucaturi de dictator.

Prigoana insa a avut nevoie doar de cateva zile, incat sa devina in propria imaginatie, poate putin prea bogata,  din radical de dreapta dictator wannabe de stanga.

Madeinbukarest insa m-a desumflat spunand ceva de genul – pai daca ala de 7 ani divorteaza, se casatoreste, isi bate nevasta, isi pupa nevasta, toate ca show mediatic, pai asta nu iti pare bolnav? Nu ti se pare instabil psihic?

Mda. Cred ca da. Oricum, asta nu ma opreste de la traditionalul SICTIR!

Parerea mea!

6 Responses

  1. E instabil psihic, pe dracu’. Eu cred ca s-a vazut cu sacii in caruta si acuma isi da drumul la prost. Sau s-a prins ca asta e mesajul care prinde la popor si ii da inainte cu tupeu, ca asa intra voturile in urna.

  2. Ce taran. Asta-i ca si primarul care vine si zice “v-am facut drumuri, v-am facut parcuri”.

    Pai ba tzarane, tu asta trebuia sa faci, de-aia te-o pus acolo.

    Statul e o institutie TOLERATA de catre oameni, si e tolerata din acelasi motiv pentru care e tolerata urania la tembelizor. Nu inseamna ca o s-o desfiintam, doar c-o s-o infundam undeva unde sa nu ne mai frece la cap.

  3. Sa nu va tin in suspans: motivul pentru care se tolereaza statul ultra-interventionist si urania e ca sunt o gramada de credinciosi care cred ca respectivele ofera solutii reale.

  4. Credinciosi nu neaparat in sensul religios, ci in sensu’ ca cred din instinct, cred ce crede turma.

  5. Statul peste tot e privit de prostime k Doamne-Doamne pe pamant…

  6. Adica de specia umana care crede ca avem nevoie de tatuc. Noi, astilalti, ne enervam degeaba – ei sunt mai multi.

Leave a Reply

