Dincolo

Cred ca bancul asta e nou. Eu azi l-am primit. E genial. Rad de un sfert de ora, cu lacrimi. Al meu ma priveste banuitor. E adevarat ca eu prefer painea cu tarate…

Soţ si soţie la poarta Raiului.

Sf. Petru le repartizează un bungalow pe o plajă insorita, langa o mare albastra, intr-o clima perfectă:

– Aveţi teren de golf şi tenis, piscina, şi daca vă e foame si n-aveti chef sa gatiti, puteţi merge la oricare din barurile din apropiere. Totul e gratis.

Soţul catre soţie:

– Ai văzut?… Dacă nu erai tu cu tărâţele tale, cu antioxidantii şi fulgii de ovaz şi fibrele vegetale… puteam ajunge aici inca de acum 10 ani!

One Response

  1. ar trebui sa ii zic si eu asta prietenei mele:))

Leave a Reply

