CASCO suge

Fiti anteni care e treaba cu CASCO in caz ca un cacat cu ochi iti sparge geamul de la masina ca sa fure pe dracu’ sa-l ia.

CASCO nu plateste dauna decat dupa raportul final al politiei (adica peste cateva zeci de saptamani) si numai in cazul in care politia NU gaseste faptasul cacatul cu ochi. Daca politia gaseste cacatul cu ochi, trebuie (dupa procese si cacaturi, alti bani, alt timp, alta distractie) sa plateasca ala; daca ala n-are din ce plati (mai mult ca sigur) aia e, ca face parnaie nu ma incalzeste (m-ar incalzi daca l-ar eutanasia, macar sa nu mai faca si altora), si raman cu paguba.

“Bine” ca am CASCO. Platesc peste 1400 de euro pe an ca sa beneficiez de nimic sau, daca beneficiez, sa simt, sa-mi iasa os prin os, sa alerg, sa astept, sa ma agit eu, nu ei, sa nu fie normal si simplu.

6 Responses

  1. […] Later edit: geamul ma costa vreo 1000 de lei plus minus 200, pentru ca CASCO suge. […]

  2. Sa nu uitam sa precizam si asiguratorii in cazul de fata: BCR Asigurari. Niste nesimtiti care in prima faza au vrut sa ma puna sa traversez cacatul asta de bucuresti pt o informatie, dupa care mi-au dat niste numere la care nu raspundea nimeni dupa care a raspuns cineva si a zis ca e departamentul gresit si mi-au dat alt numar de care reteaua zice ca nu exista.

    Asa ca luni se lasa cu scandal. Oricum, MUIE BCR Asigurari si BCR in general! MUIEEEEEEE!

  3. hm…BCR Asigurari !!! am avut si eu la ei anul trecut RCA-ul si Casco..anul asta insa am facut in alta parte contractul, tocmai fiindca am auzit atatea si atatea lucruri rele despre ei…
    Oricum, la noi in Ro mai bine de 60% dintre asiguratori incearca diverse tertipuri si diverse amanari la plata. Iar BCR-ul ocupa cu mandrie locul 1 la acest capitol.
    Daca te duci sa ii ameninti, sa nu o faci referindu-te la protectia consumatorului ca nu se rezolva nimic. Pronunta doar CSA (comisia de supravegheri a asigurarilor) si sa vezi ce rapid lucreaza si se misca dupa aceea.
    Ca altfel…pana iti dau banii…imbatranesti😀 Mereu intarzie acceptele de plata. Ei spun ca e logic ca atunci cand cineva iti cere niste bani, sa stai sa verifici in ce temei iti cere acea suma, daca s-a respectat contractul, devizul, etc. Pe dosarul de dauna trebuie sa isi arunce ochii si sa semneze o gramada de persoane din diferite departamente, bla bla bla. Abia dupa aceea inspectorul de daune poate da acceptul de plata. Si mai e posibil ca dosarul nici sa nu fie inca introdus in baza de date informatizata. Dupa aceea trebuie sa astepte confirmarea politei de catre centrala, apoi sa ia avizul juridic, sa se verifice pozele de la inspectia de risc, sa se analizeze devizul, abia apoi sa se dea acceptul de plata!

    ei…e o intreaga nebunie…pe care ei o justifica spunand ca despagubirea nu inseamna decontare directa imediata.

    iti dresc sa ia multa rabdare si nervi de otel pana rezolvi problema

    Mary

  4. @Mary – multumesc pentru sfaturi. Apropo de alti asiguratori, poti sa imi recomanzi niste unii seriosi pentru CASCO?

  5. Ca sa citez pe cineva de pe un forum auto “cea mai buna societatea de asigurari, e cea unde ai ceva relatii”😀

    totusi, ca sa nu fiu acuzata ca fac reclama de vreun cititor “dragutz”,🙂 mai bine va sun si va spun la cine m-am hotarat dupa ce am citit lungi topic-uri unde se mai plangeau soferii de o firma sau de alta, dupa ce am studiat cat de cat piata asig🙂

  6. […] chiftea si ele, cartofi cu nemiluita si sosul ala de usturoi. Unii vorbeau cu gurile pline despre CASCO si ce bun e, de masini, tinichigerie si alte alea, cu voce tare, suficient cat sa ma simt si mai […]

Leave a Reply

