Tara de hoti prosti

Azi dimineata imi suna insistent la usa o vecina. Chioara de somn, ma duc sa deschid si aud fara sa inteleg: “Ti-au spart masina!”

Cum, mi-au spart masina? De ce? Nu era nimic de valoare in ea; nimic de valoare lasat, nimic pur si simplu. Doar scaunul de masina al fetei ce e mai scump, in rest, NIMIC, doar praf, hartii, servetele si gunoi, o sapca, o sticla goala, o sticla cu apa si cartea masinii.

N-a avut ce fura, prostul dracului.

N-a avut ce fura, prostul dracului.

Aveam in torpedou exact ce se vede: niste plicuri cu facturi, cartea masinii si servetele. Si mai avem si o trusa de tacamuri de voiaj, cu un cutit, o lingura si o furculita, in valoare (nou) de 4 lei. Pe aia a furat-o boul. Hotul prost a furat un cacat, dar geamul e cel putin 100 de eur0 (bine ca am CASCO) iar timpul pe care deja il pierd ca sa rezolv cacatul asta… nici nu vreau sa ma gandesc. Bine macar ca mai am o masina, sa am cu ce merge pana pun geamul la asta.

Traiesc in tara in care hotii sunt multi si prosti. Teribil de prosti. Scaunul de masina al fetei facea vreo 450 de lei. Macar, dracului, as fi avut un oarecare respect pentru cretinul de hot. Asa, nu merita nici macar un scuipat. Am sa las un bilet in geamul ala o luna de zile: “Baaaai, esti un pulete prost, nici de hot nu esti bun!

Acum astept politia. Care, sunt convinsa, nu-l va putea prinde pe prost.

Later edit: geamul ma costa vreo 1000 de lei plus minus 200, pentru ca CASCO suge.

11 Responses

  1. Ai suparat vre-un vecin, ca nici macar hotii nu mai sparg orice masina?!?

  2. Nu e vecin.

    E un animal cu bucurii la GPS-uri. Mi-a vazut ventuza in geam si s-a gandit ca-s handicapata sa las GPS-ul in torpedou. Boul a spart juma’ de cartier ieri noapte si nu a furat cretinul nimic, din niciuna din masinile sparte, imbecilul dracului. A facut pagube de vreo suta de milioane, dar el a castigat o zdrula. Pastele mamii lui de nenorocit neavortat cand era cazul!

  3. Eeeee…
    Pai asta-i altceva!
    Am avut si eu parte de huligani asta vara.
    Au spart parbrizele la vre-o 5 masini, numai una-si-alta, jipane, mertzane, etc, exceptie, Dacia lui doctoru’ cosmin, de i-am dat-o spre folosintza la firma.

  4. Mai, treaba e ca asta ar fi furat, dar in torpedourile rascolite nu era nimic! Ca oamenii isi luasera aparatura prin case! In afara de o Cobra din aia antiradar n-a gasit cretinul nimic de furat. Dar a futut nervii, timpul, resursele a o gramada de oameni.

  5. Soro, da tu iti dai seama ce disperare a fost in omul asta? A spart juma de cartier, era clar ca nu gaseste nik, da nu s-a lasat… Adevarul e ca e prea linistit cartierul asta al tau 🙂

  6. Nu ma intereseaza disperarea lui; din cauza disperarii lui de neterminat neavortat la timp eu stau acuma si am disperarea mea – imediat ma apuc sa scriu ce aventura am avut azi cu BCR Asigurari.

  7. @ rsimion

    Hai sa o luam pe firul banilor si sa punem disperarea lui fata in fata cu banii si dupaia va fi putin mai clar.

    Sa vorbim doar de cazul de fata. Asadar, geamul in sine inteleg ca ar costa numai vreo 400 roni.

    Pana acum am pierdut 2 zile – vineri si luni – pentru a face hartiile cu nesimtitii aia de la BCR Asigurari si cu politzaii, care din cate am auzit au fost muuult mai ok decat asiguratorii.

    Astea 2 zile, pierdute si de mine si de Messa inseamna pana acum 240 euro + TVA (tva fiind pierderea directa a statului roman), asta gandind ca am lucra oarecum la relanti, deci vreo 6 ore / zi fiecare.

    In acest caz particular, fiind cu toata afacerea pe hold din motive de renovare, ziua de vineri a insemnat ca au mai stat pe tusa inca 3 oameni, a caror activitate depindea de mine, care trebuia sa fiu in stare sa termin niste povesti legate de retea si server samd, chestii fara care ei nu puteau lucra deloc. Deci, adaugam inca 180 euro + TVA

    Buun, acuma Messa o sa mai piarda inca cel putin o zi in cazul fericit in care cei de la service ii pot pune geamul la loc rapid – deci mai punem 120 euro + TVA

    Am facut de 640 euro + TVA.

    In suma asta nu intra nervii mei, nu intra nervii lu Messa, doar timpul exprimat in comenzi neonorate. Nu intra nici eventuala suparare a clientilor care au ramas uitandu-se in soare si care daca injura probabil ne injura pe noi, un pe idiotu ala nenorocit.

    Deci am pus deja de o paguba de 640 Euro + TVA, datorita situatiei speciale. Daca nu era asa, paguba era de “doar” 460 euro + TVA. Dar sa revenim la realitate.

    Din banii astia, avand in vedere ca ce facem noi sunt servicii nu putem fi decat pe plus asa ca platim tva + impozite pe toata suma.

    Inseamna ca statul a pierdut 87.4 euro (tva) + 73.6 euro (imp pe profit) + 61.82 euro (imp dividende) = 222.82 Euro = 955 RON

    Noi am pierdut 324.58 euro = 1392 RON

    Mai punem geamul, aprox 400 ron si iese o paguba totala de 1400 ron pt noi, 400 pt asiguratorul cel mizerabil si 1000 ron pt statul roman. Iar asta numai pentru noi. Poate in cazul celorlalte masini paguba o fi mai mica, dar poate la altele paguba e mai mare, ca mai sunt unii care lucreaza pentru 200 euro / ora, nu 20.

    Prin urmare, imi bag pula in disperarea lui. Numa statul roman incaseaza suficienti bani cat sa il tina pe avorton in conditii cel putin decente timp de o luna.

    Asa ca IMI BAG PULA IN DISPERAREA LUI.

    Basca ca de cand ma stiu, banii i-am cam reinvestit si niciodata nu m-am lafait ca un porc (am facut o singura vacanta in 7 ani, in rest muncesc). Deci banii aia ar fi fost reinvestiti, devenind fie un nou loc de munca fie sursa de profit pentru alti intreprinzatori.

    Asa ca IMI BAG PULA IN DISPERAREA LUI!

    Si daca tot am platit, ii doresc un sejur cu fisuri anale in parnaie. De fapt ii doresc un sejur sexual exotic, in care sa aibe parte de toate formele de futai posibile in parnaie!

    Si, sa nu uitam, IMI BAG PULA IN DISPERAREA LUI!!!

  8. Mogre, politaii nu numai ca au fost ok, dar omul care m-a ajutat sa dau declaratia mi-ar fi dat si o cafea cat am stat sa scriu, si eu eram aia care practic ii facea de lucru! Deci, exemplar!

  9. N-o sa faca parnaie, tu n-auzi ca le dau judecatorii drumul, ca “nu-s pericol social”?

  10. […] Cacatul cu ochi (hotul scarbos care mi-a spart masina), vorba lui Mogre, putea trai decent cu banii astia o luna. […]

  11. […] desigur, spontan, hotaram ca masina trebuia oricum spalata pe dinafara dar si temeinic aspirata de cioburi pe dinauntru (sa-i crape matzele de holera aluia de a spart-o!), asa ca ne oprim si lasam masina sa fie spalata, timp in care ne gandim ca ne putem gandi la ce […]

Leave a Reply

