BCR Asigurari = bataie de joc PE BANII SI TIMPUL CLIENTILOR

Bun. (Adica rau, da’ asa vine vorba). Din cauza ca un cacat cu ochi mi-a spart masina (imi doresc cu multa ardoare sa se pricopseasca si cu prolaps rectal, pe langa ce i-am mai urat zilele astea) am intrat in caruselul napastuitilor care, desi ei sunt pagubitii, trebuie sa se pagubeasca in continuare PIERZAND TIMP si facandu-si nervi cu o gramada de angajati prost instruiti de la “institutii surori” care nu comunica intre ei si pe care ii doare la basca. Ca sa nu zic iar de prolapsul ala.

Vineri toata ziua a sunat Mogre in disperare la BCR Asigurari, sa intrebe care e procedura. Numerele de telefon erau aiurea. Nu raspundea nimeni si, cand in final a raspuns una, i-a zis ca ea e de la juridic sau contabilitate sau ceva si i-a dat alt numar, care s-a dovedit a fi nealocat. Asta, in timp ce eu am stat pana la trei la politie dand declaratii, politistii fiind SURPRINZATOR de ok, politicosi, atenti, draguti. Nota zece cui a fost ministru pana acum la Interne, pacat ca o sa le transforme FSN-ul repede in Infectioase si o sa faca varza tot ce au reusit astialalti in 4 ani.

Plecam azi sa luam CASCO in original de la aia de la BCR Leasing. Fara original nu se uita la tine aialalti, de la BCR Asigurari. De parca e greu sa dai doo clickuri sa cauti in baza de date sa vezi daca e platita sau nu polita sau cum dracului ii zice. Ajungem la aia, intram, nu ne vede nimeni, si eu sunt mare si eram si cu fii-mea, si nici Mogre nu e vreun pitic invizibil. Cand ne pregateam sa cantam ca in metrou “Si niiimeni nu ma vreaaa” ne vede una (draguta, de altfel, pana la urma) si ne cauta si ne da unul din CASCO-uri. Ca avem 3 masini “asigurate” CASCO. Bani aruncati.  Si ne da un numar de telefon cu 0800 la care sa sunam sa ne programam la constatarea alora de la Asigurari. Ca aia sa faca si ei poze. Am zis ca le dau eu poze, dar pozele mele nu-s bune. Le-am zis ca politistul dragut imi da pozele facute de Politie, pe stick, dar pozele Politiei nu-s nici alea bune. Pai da, ce e si Politia in tara asta? Nimic, BCR e mai tare peste toti. Trebuia sa faca un ciupalac de la ei poze. Si pentru asta (plus dosarul ala pentru reparat) trebuia imputernicire, ca masina e in leasing si nu e automat imputernicit utilizatorul, nu, de ce sa fie normal, nu e, trebe sa dea hartieeee, de ce sa nu mai crape niste copaci, ce, copacii nu-s oameni, las’ ca protejam mediul cu trei pungi pe care nu le mai primim “gratis”, sa ne ducem cumparaturile in ele. Asa ca am mers si alaturi, sa luam imputernicire. Si am facut doua, ca dracu’ stie, daca e nevoie, ce facem, mergem iar pana acolo pentru O HARTIE? Gata si aia, plecam sa luam alelalte CASCO-uri. Pe drum, sun la numarul ala cu 0800 ca sa aflu ca la BCR Asigurari sistemul cu programare nu e implementat, deci sa ma duc direct cu rănita la ei, sa stau la coada si sa imi faca unu’ constatare. Pfuai. Era deja ora 14.

Ajungem la aia cu alelalte doua CASCO-uri si acolo era o muratura care a tinut sa ne explice 10 minute ca ea nu stie, nu se baga, “e firme diferite BCR leasing si BCR asigurari”. Fatoooo, NU MA INTERESEAZA! E BCR mama? Atunci sa-si educe toate odraslele, nu una sa fie draguta si politicoasa pana imi ia banii si ailalta sa ma scuipe in ochi cand are de dat!

Mergem sa luam rănita. Normal, este in curtea socrilor mei, sa fie si ea cat de cat protejata, ca si-asa si-a bagat degetele soioase in ea scarbosul ala care i-a spart geamul, nu am chef sa o mai pipaie inca niste imbecili pana rezolv geamul ala. Facem manevre (curtea e ingusta, de oras), luam masina, o lasam pe aia gri, si fugim, cu pungi in geam, la dracu’ cu calti pe unde era targul Vitan. Unde-a-ntarcat mutu iapa si a angajat BCR Asigurari o vacuta dragutica dar complet brainless si un ciudat plin de el, printre altii care au fost benigni, ca nu s-au manifestat. Ajungem si ne apuca dracii (pe mine cel mai rau), pentru ca e neplacut sa te simti tratat ca o rumegatoare cornuta. Asta pentru ca boii si vacile care platim CASCO la BCR Asigurari suntem boi si vaci si ne-o meritam (eu sunt o vaca mare si baltata pe chestia asta) pentru ca, asta e: niste prosti (care platesc anual de se usuca la CASCO ca sa stea la aceeasi coada cu aia care isi baga picioarele si isi fac numa’ RCA) merita sa fie numiti bovine si rumegatoare.

Da, ma, coada era tot aia. RCA stateau la coada cu CASCO si erau multi, normal. Accidentele erau la coada cu distrugerile si furturile. Foarte tare, nu? Nu. Daca nu stateam la coada aia, dupa 10 oameni cu RCA, probabil prindeam pe nea Costel sau Cornel sau cum a zis ca il cheama, la service.

Ma apuc sa completez formularul si ma apuca dracii. Voiau TOATE datele mele personale, inclusiv… numele lu’ mama si-al lu’ tata si carnetul de conducere!!! Da’ numarul de la pantof nu-l vreti? Sau cati spermatozoizi au inotat in amonte cand s-a plamadit fii-mea? Da’ daca n-am carnet? Ce scriu? La ce dracu’ va trebuie???

Va zic eu, n-am scris nimic. Si ala ciudatul care se imbracase in bondar (au niste veste care le imita pe alea de la Politie, au voie oare???) voia sa ma intimideze cu vesta lui si sa ma puna sa completez toate campurile din formularul lor pentru accidente, chit ca i-am repetat obsesiv ca NU, NU A FOST ACCIDENT, a fost INCIDENT! Tentativa de furt, vandalism, distrugere! Pastele mamii ei de logica. De-aia colcaie tara asta de crestini.

Am scris “nu este cazul” pe unde n-am avut chef sa scriu datele personale, si asa le-am dat totusi prea multe. Ma pune sa “figurez fata masinii” – desenez un volan, logic, cum altfel? Si ala pune o sageata! Eu de unde era sa stiu? In 12 ani n-am completat nicio hartie din aia! Ce-s io, Mama Omida, sa ghicesc in scuipatul dintre ochi cum se completeaza formularul ala inutil? Ma pune sa scriu si daca mi s-a furat ceva. Zic – nimic relevant. Zice ca nu, sa scriu. Ma, prostea, esti prost, bine, iti scriu: “o lingura coclita, o furculita si un cutit”. Pai daca asta a furat ala? Era coclita lingura… tu m-ai pus sa scriu, eu am vrut sa scriu “nimic relevant”. Pai sa scriu ca in declaratia de la politie. Noah, bine. Acuma zici ca am scris la misto in formularul ala, dar eu am scris doar cu draci. Cat se poate se seriosi. La misto ne iau astia de la asigurari. Pe timpul nostru si BANII nostri. Ca daca noi nu platim asigurarile, EI NU AU JOB. Dar nu se gandesc ei la chestia asta. De ce s-ar gandi?

In fine, imi da o hartie verde si iesim sa faca poza masinii. A facut poze, dracu’ stie de ce. Cu un idiotenaparat. Zau ca pozele mele erau mai bune (si mai proaspete! Erau si de la fata locului, scutea schema aia imbecila cu volan si sageata) iar ale politistului erau si mai si, ca omul a avut un tun cu obiectiv calumea, nu jucarie. Eh, dar ce sa inteleaga angajatul de la BCR asigurari? Nimic, ca doar nu-i platit sa inteleaga. El e platit sa isi puna vesta aia imbecila si sa deseneze sagetzele si sa fie scarbos cu clientii nervosi, nervosi tot din cauza lu’ BCR asigurari.

Aaaa, domnu’ shef de la BCR asigurari din Vitan, da, dumneata, ala caruia nu-i pasa ca eu platesc si astia angajati de tine sau, in fine, pastoriti de tine, se poarta ca niste oligofreni rau intentionati – aia, bondarii, aia cu vestele alea neghioabe… s-au dus sa-si ia crapelnita in timpul in care NOI, CLIENTII, STATEAM LA COADA! Si era de la 3 incolo, nu era ora de masa!

Dupa ce isi face damblaua cu pozele, ca mai mult mi-a pozat numarul si sigla de pe masina decat geamul spart, zice ca putem pleca. Nu zic de faza cu decontatul, ca aia o s-o povesteasca Mogre, daca are chef.

Vai ce zi de cacat.

Si mai urmeaza.

Scarboasa, neterminata, oligofrena natie.

17 Responses

  1. Mi-e cam sila, da o sa incerc maine. Oricum, de nervi, am calculat ca am bagat la buzunaru lu nenorocitii aia vreo 3500 euro si pana acum am prezentat o dauna de 100 euro, nu din culpa. Si cretinii aia nu stiu decat sa vomite. Pai ii fut in gatzii mortzilor mamelor lor, cu tot cu tamplaru care-a facut sertaru care-a pocnit prezervativele gaurite de sertare purtate de tatii lor cand le-au futut pe mamele lor (10x, Tizu!) si mut biznisu la firma aia care iti face si masina si da si cafea cat astepti.

    Parerea mea.

  2. […] Comments Mogre on BCR Asigurari = bataie de joc …Messa on Tara de hoti prostiMessa on Tara de hoti prostiMogre on Tara de […]

  3. Welcome to the real world🙂 – cam la toți vitejii de la asigurări situația e similară: clientul e bun numai să plătească primele la termen, când e de despăgubiri încep să se dea loviți.

    Sfatul unuia pățit cu chestii similare:
    1. înainte de a te adresa instituțiilor (poliție, asigurări) sapă forumurile auto (vwforum, dacialclub, reno, etc) – o sa vezi acolo n informații legate de hartii si proceduri care te scutesc de muulți nervi
    2. atunci când se poate nu declara incidentul ca tentativa de furt. Daca la politie figureaza ca tentativa de furt, asiguratorul (oricare ar fi el) de CASCO nu-ti va solutiona dosarul decât după ce primește rezultatul cercetărilor poliției (adică 30 zile). Până nu vine hârtia de la Poliție la ei nu pupi nici o despăgubire.

  4. Mda, tara lui peste. A fost 673 de lei reparatia, cu geam si manopera cu tot. Bine ca i-am avut, dar unul care nu are banii astia ce face? Sta fara masina. Mda.

  5. Exact, daca nu ai banii stai 30 zile sa vina hartia de la politie. Din pacate respectiva clauza e in toate contractele de asigurari CASCO. Si mai e o parte proasta, despagubirile astea pe care ti le da asigurarea pentru situatii ca a ta (tentativa de furt cu autor necunoscut) se scad din suma asigurata, exact ca si cum ti-ai fi spart tu singura geamul la masina.

    Nu ti-au zis la asigurare sa platesti o prima de reintregire?

  6. N-a zis nimic, probabil ca a simtit ca e in pericol sa-i dizloc puntea nazala daca indrazneste sa ma mai enerveze in plus.

    Mda, deci tot victima e tratata ca si cum ar fi vinovata. Tipic pentru tara asta.

    Plec. Pe bune ca plec.

  7. Păi evident că tu ești vinovată, deoarece n-ai dat dovadă de vigilență🙂 . În cazul în care nu s-a închis încă dosarul de daună (daca așteaptă ei cele 30 de zile hârtia de la miliție) și urmează să vă plătească despăgubirile fiți pregătiti pentru următoarele:
    1. prima de reîntregire (dacă e în leasing mașina vezi că e posibil să fie vreo clauză undeva) , asta e undeva la vreo 4-5% din valoarea daunelor
    2. plata de despăgubiri parțiale – adică să nu-ți plătescă factura integral, pe diverse motive (că nu le place de service, că e prea mult la manoperă, etc)
    3. surprize la reînnoirea poliței

    Ți le zic așa, să știi cam la ce să te aștepți din partea lor😉. Partea proastă e că, cel puțin pe segmentul asigurări, nu e o situatie care ține de România, peste tot asiguratorul încearcă să te jupoaie bine. Prin alte părți ai doar avantajul de a se purta frumos cu tine ca să nu te enervezi prea tare😉

  8. Eu ma enervez oricum.

    Da, leasing… dar ii dau in judecata, si asa n-am mai vazut demult un tribunal pe dinauntru.

    Suma e destul de mica incat oricine sa-si bage picioarele in CASCO astia si sa le plateasca numa’ sa scape fara dureri de cap. Dar daca tot e asa, macar sa ma distrez – si sa cheltuie si ei – deci, ii dau in judecata.

    Service-ul le place, e service-ul oficial Chevrolet – nu puteam oricum in alta parte, ca masina e inca in garantie si pierdeam garantia. Oricum, cei de la Radacini sunt 100% OK. Mmmm, da, e posibil sa nu le placa, cacanarii trag la cacanari, deci probabil ca agreeaza service-urile de cacat, ca si ei. In fine…

    Ma jur ca, daca imi fac astia figuri, fac in asa fel incat sa-i pun la plata si pe altele, de sa le iasa ochii. Ca greu nu e, trebuie doar imaginatie.

  9. Șpârla e că toate chestiile alea la care ți-am zis că poți să te aștepți sunt sprijinite de clauze de contract (au un hectar de hârtie atașat poliței, unde descriu toate porcăriile astea). Dacă vrei vreodată să-i târi prin tribunale trebe în primul rând să cetești din scoarță-n scoarță ce-ai semnat cu ei😉

  10. O sa citeasca avocatul.

  11. am o curiozitate.care ar fi oare opinia dvs daca ati lucra in sistem si ati vedea cat de inventivi sunt romanii cand vine vorba de stiluri de fraudare a asiguratorilor ?

  12. raspuns la curiozitate: nu am lucrat, nu lucrez si nu as lucra vreodata in acest sistem. asa ca nu ma intereseaza. ce ma intereseaza e ca sunteti toti niste nesimtiti imputiti, ca unicul vostru scop e sa gasiti motive sa NU despagubiti sau sa amanati despagubirea cat se poate de mult, caci deh, banii in cont inseamna dobanda.

    Mai stiu ca, indepenent de “inventivitatea” noastra, voi NU RASPUNDETI LA TELEFON. A trebuit sa bat tot bucurestiul sa urlu la cretinii aia pt ca nu raspundeau. Pe timpul meu si banii mei, evident. Capisci?

  13. […] Posted on December 30, 2009 by Mogre Despre rahatii astia cu oki am mai scris aici (eu) si aici […]

  14. [cenzurat]

  15. @un X si tuturor celor care se simt vizati
    nu ma injura pe blogul meu. se cenzureaza. democratie o fi la mata in ograda, nu aici. hai sictir.

  16. Bre, la ce kkt il acuza pe hitlerake, stalinake, pantofake de nebunie-imbeciloida ca aia au bagat la gramada toti evreii/bughejii/mosierii ca e rai pentru natie, cand bughezo-mosierii ovrei de la asigurari isi pun slugile sa ne trateze pe toti k pe hotzi?!? Sa bage la parnaie p-aia de fraudeaza (da’ nu-i baga, ca fraudele mari se fuk cu stiinta sefilor!), deci sa-i lege/depoteze/gazeze pe fraudulosi, ca sa nu le mai treaca la aia prin creieri sa fraudeze, nu sa ne futa pe noi la bani/timp/nervi! Ca uite-asa ajungi sa-ti bagi penisul sub forma de pula in mama lor de asiguratori (aia cu tamplaru’ e prea lunga de scris, plus ca n-o pricep retarzii!) si sa renunti si la CASCO (si la garantie, ca si servisurile ie talhari- futem si pe ei-servisurile- asisderea!) si sa mergi doar p-aia obligatorie! Io asa fuk de ani de zile, si maaareee economie mi-a iesit! Mogre, iti luai alta de 3500 de euroi! :-)))

  17. Da mah, futui in gatzii masii, da masina cu pricina ie in leasing. AdiCA CAsco e musai. Si mai am o masina pe care oi da-o la anagajati si sa mor daca am kef sa ma trezesc cu ala fugind dupa ce a busit-o, asa ca mai bine platesc 30 euro pe luna sa stau linistit. Faza e ca tre sa ii gasesc pe unii mai decenti, ca de bcr cacasigurari m-am lamurit.

    Btw, rahatu pe care l-am cenzurat, din cum se exprima (“las ca tot la mine ajungeti”) cred ca era un pulete de la ei, poate chiar puletele de care ziceam in post ca un cacat cu oki. Adica el in loc sa ne vada ca niste clienti nemultumiti, ne injura. Rectific, e o pula bleaga cu oki facuta din cacat molcutz. Parere mea.

Leave a Reply

