Gunoierii de la BCR Asigurari

Zice Messa aici ca astepta versiunea mea. Nu ma simt in stare da trebe musai sa redau un fragment de conversatie cu nesimtzitu care scosese pieptu in fatza sa zica “probleme, gogule?”

Ei bine discutia e cam asa:

– astept ceva mai mult ca un cleint care plateste peste 1600 euro
– da ce, ne platiti noua?
– DA, fix voua!

– Nu domle, platiti o prima de asigurare, nu ne platiti noua
– Baaaaa, vrei sa iti aduc OP sa vezi ca voi sunteti beneficiari adica ca intra in cont la BCR Asigurari?
– Platiti o polita de care ati venit acum sa va folositi

DAAAAAA? Sa moara ma-ta, sa moara mama lu BCR Asigurari, de fapt sa moara mama lu BCR si ERSTE Bank si si mama lor.

Bag pula, sunteti cei mai jegosi oameni din biznisu de profil pe care i-am vazut in ultimii 5 ani.

Bonusuri:

– platim singuri reparatu la geam, chit ca la cacatzi am decartat gramezi de bani pana acum – e mai rau decat era cu RCA-ul acum 8 ani, cand am patit aceeasi poveste cu o dacie 1310 si cu omniasig; bine ca nu e mare branza si ca am oricum banii – da daca era dauna de 100 milioane? sa le fut mortii …

– si aia de la BCR (banca adica) sunt niste hotzi imputzitzi pt ca acu 1 an am vrut sa platesc direct in contul firmei de leasing (BCR Leasing) avansul pt o masina, ca nu mai aveam timp de transfer bancar; iar vaca de la casierie mi-a spus ca pt genul asta de depunere tre sa platesc 1.5% comision; evident ca mi-am bagat pula; prefer sa ard banii aia decat sa li-i dau cacatilor de la BCR / ERSTE si am preferat sa risc sa ridic masina dupa sarbatori, numa de-al dracu.

Deci, no more BCR (banca, leasing, asigurari), EVER. Ceea ce va sfatuiesc si pe voi.

Parerea mea.

One Response

  1. […] Posted on December 30, 2009 by Mogre Despre rahatii astia cu oki am mai scris aici (eu) si aici […]

Leave a Reply

