Eternul, fascinantul si inegalabilul airbites caca steagul din nou.

Sunt la zi cu toate facturile, pe ambele locatii. Asta ca sa fie clar.

Azi de dimineata insa gasest de la ei o factura in posta cu o stornare de aprox 11 ron si o suma restanta de plata de 200 lei. Total de plata vreo 190 lei.

Pun mana pe telefon, sun si imi raspunde o proasta care imi spune doar ca abonamentul la net este taiat pentru neplata si sa vorbesc la caserie pentru ca ei de la callcenter NU AU ACCES LA BAZA DE DATE.

De aici incolo se lasa cu senzatii accentuate de deja-vu: eu cer numarul de la caserie, aia imi spune ca NU AU TELEFON LA CASERIE.

Fix ei, care dau INTERNET si TELEFONIE nu au telefon la caserie. Capisci? Nu au telefon la caserie.

Si fix ei, care ofera INTERNET, deci sunt firma de IT nu au capacitatea de a procesa corect niste date de incasari si de cont de client, de am ajuns in baza lor de date cu datorie de 2 milioane desi eu am facut toate platile.

Probabil la ei, cei care nu au telefon, trebuie sa te duci sa faci platile cash la caserie, ca ei nu stiu nici telefonie si nici de servicii bancare nu au auzit si de fapt nu au intrat nici macar in secolul XX, daramite in XXI.

Si iata cum am ramas eu fara net – sau mai exact, pe conexiunea de rezerva de la orange.

SICTIR!

One Response

  1. airbites e de criza. plecati cat mai aveti timp de la ei. fuck airbites.

    mergeti la voi in elvetia ca tot nu ati bagat niciun ban in retelele de cartier pe care le-ati cumparat si care mergeau mult mai bine

Leave a Reply

