O sa ma pun cu curu pe xerox

Si o sa fac 1000 copii pe care sa le trimit la toate institutiile interesate, incepand cu SRI si SIE si terminand cu asociatia de proprietari.

Ca prea vrea toata lumea sa vada ce e in curu meu – de la vecina de deasupra care da raportu ca am pe cineva in vizita timp de 3 zile pana la cealalta vecina care ar vrea sa stie daca s-ar putea niste date contabile despre cum si ce fac si pana la statul roman care reglementeaza prin legea 298/2008 ce vor sa stie despre mine. Nu ca ar fi mare inginerie, dar ma enerveaza ca idee.

Astia imi amintesc si de extrema cealalta, cea cu protectia datelor personale, printre care intra si CNP-ul. Ei bine, cum CNP-ul ar trebui trecut pe orice factura fiscala, cam toate firmele ar trebui sa sa inscrie in acest registru al lor. Pai si atunci, ce rol mai are asta? Nu puteau folosi direct registrul comertului?

Mda, oricum am ajuns intr-o scoala la o filmare si am gasit pe masa in laboratorul de info o lista cu numele clasei a V-a B cu tot cu CNP. Deci la ce foloseste legea cu protectia? Sau aialalta, cu lupa pe viata personala?

La nimic. Motiv pentru care o sa ma pun cu curu pe xerox, sa le dau la toti sa vada detaliile la care cu singuranta baloshesc. Mama lor.

Emigrez. Si da, muuuult sictir!

4 Responses

  1. Buna, am vrea sa dam de cei care au initiat protestul din Tei. Lucrez intr-un ONG care promoveaza participarea cetatenilor la decizia publica si ce au facut ei este super. Vrem sa mediatizam initiativa in cadrul unui eveniment pe care il organizam – Premiile Participarii Publice (mai multe detalii pe http://www.ce-re.ro). Ai putea sa ne dai un contact? Stii pe cineva? Daca nu vrei sa fie public, ai mailul meu iar restul de contacte sunt pe site-ul nostru. Cele bune, Sinziana. PS: am vrut sa postez la mesajul din dec. dar nu m-a lasat.

  2. Nu stiu cine sunt organizatorii… dar poate intra aici si vad – si te pot contacta.

    Poate ar fi bine sa mergi in zona si sa vorbesti cu oamenii sau sa pui niste afise in scarile blocurilor din intersectia de la Angst… poate poti in felul asta sa-i gasesti.

  3. Merci de sugestie! Cred ca o sa dam de ei cumva totusi!

Leave a Reply

