Astia suntem noi.

Citeam la TLP postul asta si mi-am amintit de o discutie cu un taximetrist, de acu cateva seri, care avea multe cruci lipite pe parbriz. De obicei ii las in durerea lor, dar pe asta l-am intrebat “de ce are asa de multe cruci?”

Asta raspunde – ca asa suntem noi crestini. Ok, crestin crestin, dar fac ceva, adica ofera vreo protectie sau ceva, ca doar in dogma nu zice ca tre sa ai gramezi de cruci…

La care el raspunde “da tu crezi altceva?”; iar eu “eu nu cred in nimic, si uite ca nu patesc nimic rau”

El, dupa cateva secunde de tacere: “paaaaaaai, asta e credinta noastra stramoseasca, nu? astia suntem noi”

Mde, macar cu ceva avea dreptate: astia sunteti voi!

Haliti pe nemestecate traditia, neamul, natiunea, mandria nationala, obiceiurile, asa se face, identitatea nationala, dar nu v-ati lua 10 secunde sa ganditi.  Ca doar asa face turma. Iar daca turma crede ca pamantul e plat si e centrul universului, cu siguranta asa e.

Turma nu poate gresi!

2 Responses

  1. Bre, mai lasa-ma cu cei 86% ortobocsi; ia fa o intrebare si vezi, cati s-au spovedit in ultimu’ an, in afara babelor de le tataie curu’ ca dau ortu’ popii si-a prucilor tarati la beserica de bunicutze bigote si aflii care-i procentu’ REAL de credinciosi; restu’ suntem credinciosi pe principiu’ ca “Da’ daca ie zicsta, n-am belit pula?”

  2. Deci, dupa cum spuneam, astia suntem noi.

Leave a Reply

