Liviu Mihaiu se da erou

Si la prima vedere chiar este. Chiar acum e la emisiune la Turcescu la Realitatea TV si explica cum se lupta el cu toate, dar TOATE formele de coruptie din delta (incepand cu braconaj pana la luare de mita si trafic de influenta)

Mai mult, explica destul de plastic cum lumea il ia de “omu lu vantu” si el de fapt e doar prieten / cunoscut cu vantu.

Turcescu practic a avut o emisiune complet servita. Daca lu Mihaiu ii scapa cate ceva, Turcescu mai punea de-o intrebare or smth, sa iasa Mihaiu si mai bine, sa aibe imagine si mai buna ca guvernator al Deltei.

Asaaaaaaaa. Faza e ca nu numai ca are dreptate, dar chiar se joaca de-a eroul. De fapt munceste din greu si pune osu. Si e adevarat ce a zis, ca nu ii va da contracte lui Vantu, di pozitia de Guvernator al Deltei.

DAR, sa fac ca ziaristii:

Doua surse independente imi vorbesc deja de vreo 2 ani de un partid verde cu care Mihaiu are ceva de-a face.

Alte doua surse imi zic de Vantu combinat cu partidul verzuilor pe care cica l-ar finanta.

Evidenta imi zice ca Mihaiu tocma a avut un interviu exceptional de prietenos cu Turcescu, ca Realitatea TV a inceput sa se indeparteze de PDL, ca Realitatea TV are in mod statistic mai multe teme ecologice decat alte televiziuni, ca Mihaiu e apropiat al lui Vantu sa stiu ca de regula baietii nu se cearta si ca Vantu pregateste un partid verde (care mi-a fost prezentat acu vreun 18 luni de un oportunist ca optiune majora de viitor)

Trebe musai sa trag concluzia si sa desenez care e shmenu? Sau,mai corect, spus, care e parerea mea despre shmenu asta.

Oricum, pun acest post in primul rand pentru a-l putea invoca la urmatoarele alegeri, cand voi putea spune “I told you so!”.

Asa cum am spus asta si cand Viorel Catarama a demis din PNL si s-a inscris in partidul fostului director al sri (serviciul roman de informatii), Virgil Magureanu.

Binainteles ca e vorba doar de parerea mea, care chiar daca e de obicei corecta, este doar a mea.

3 Responses

  1. …de ce esti atat de subtirel in exemple Mihaiu, tradezi guerillero din tine?parca luptam cu dinozauri barosani nu radem de plevusca…Delta trebuia sa ramana ultimul teritoriu de liniste al tarisoarei, descrie, cu bune si rele sa lasam doar exemplul negativ, se incepe cu el mereu si se pierde contextul…

  2. sa mor daca inteleg ce vrei sa zici; mai explicit putin se poate?

  3. Mai, eu am mult mai multa bunavointa… si nici eu n-am inteles!

Leave a Reply

