Premii pentru participare publica pentru Protestul din TEI impotriva ridicarii abuzive a masinilor

Ontanu si Supercom trateaza masinile oamenilor ca pe deseuri, asta stim deja. Si pe oameni ca pe infractori, cu garda de fier sleahta de pensionari informatori si potera pe ei, si asta stim deja. Mai nou, Ontau se face ca munceste in primaria aia in care sta degeaba de 9 ani deja si cica organizeaza mare strangere de deseuri mare, pe 31 ianuarie, intre orele 9:00 si 14:00, acolo, la ei in sector (Mogre, se aude? E la voi, asa ca, daca aveti, sa scoateti haragazu’ shi fhrijuderu’ vechi in fata casii, in catai intersectia, ca vine Supecomu sa va ridice masina deseurile.)

Cu alte cuvinte, dupa parerea mea, Ontanu o freaca. Si face chestii nerelevante pentru cetatenii sectorului 2. Adica probleme sunt, sectorul arde, dar Ontanu isi piaptana chelia si se bate pe burta. Nu de alta, dar in tot orasul “sanitarii” care iau oricum, zilnic, urechile oamenilor care stau la parter si , de cum apar, deseurile electrocasnice, sunt aia care urla sistematic “Fiare vechi!!!” prin cartiere. Deci Ontanu nu face nimic concret, doar se lauda si face zgomot, ca lingura in strachina goala.

Intre timp, “povestile de succes de participare publica si advocacy candideaza la Premiile Participarii Publice. Vino sa le aplauzi in data de 30 ianuarie 2009, ora 17:00, la Centrul National de Arta “Tinerimea Romana”.” Adica vinerea asta.

Unul dintre aceste premii s-ar putea sa se duca fix catre cei carora nu li s-a dat atentie nici de catre autoritati, nici de catre presa, atunci cand au protestat, in doua randuri chiar, impotriva ridicarii abuzive a masinilor.

Cristea zicea ca o sa transmita ceva video de acolo. Am fi mers si noi, da’ avem o zi de nastere de sarbatorit si de baut groaznic in consecinta.

2 Responses

  1. Buna, vroiam sa spun ca am reusit sa oferim premiul cetatenilor din Lacul Tei pe care i-am gasit dupa ce am pus afise in zona. Multumim de publicitate – ne-a ajutat sa dam de ei si a ramas ca o sa ii sprijinim in eforturile lor. Ne-am cunoscut abia vineri, asa ca inca nu avem cu ce ne lauda, dar va tinem la curent.
    Si cine crede ca in Romania nu se poate, sa viziteze depozitele CeRe la http://www.ce-re.ro/depozite sa vada in cate locuri se poate…. vorba unui participant : am descoperit ca nu trag singur targa pe uscat!

  2. Am vazut la Cristea… oamenilor le era frica sa nu fie arestati! Inimaginabil. Daca s-a ajuns la asa ceva, adica, vreau sa zic, daca oamenii inca se tem de asa ceva, la doua decenii de la Revolutie, e inca un semn pentru mine ca trebuie sa plec din cloaca asta de tara.

    Bravo voua ca mai aveti nervi si putere sa va luptati cu toate astea. Eu nu mai pot, plus ca am un copil pe care nu-l pot creste in jegul asta.

    Dar, desi am sa plec, va sprijin. Macar sa scriu, pot.

Leave a Reply

