Mah da-o dracului! Chiar asa?

Chiar poti sa o pui pe Raduleasca cu tzatzele la vedere pe coperta si sa zici “continut inteligent peste 90%”? Chiar in halu asta?

Esquire, Raduleasca si inteligenta

Oricum, am mai gasitu un motiv sa NU cumpar esquire, pe langa numarul exacerbat de reclame la ceasuri, de parca nu as avea destule (in masina, pe laptop, pe desktop, la televvizor, la microunde, la mobilul 1, la mobilul 2 samd)

9 Responses

  1. Pai, e simplu. Raduleasca are in tzatze materie cenusie. Ce-i asa greu?

  2. Pai siliconu-i cenusiu?

  3. 1. – pai tocmai de-aia zice 90% continut inteligent. cele 10% sunt in silicoanele de pe coperta si in reclamele la ceasuri.

    2. ai citit vreun articol din esquire pana sa te hotarasti sa NU cumperi revista? (nu ca ai fi cumparat vreun numar pana acum … dar dintr-alea pe care le gasesti la indemana prin casa … ai citit vreun articol? macar cat stai pe buda … )

  4. nici pe departe. a nu se confunda cu observatorul cultural, revista 22, liternet si altele de gen.

    este exact ce scrie si pe pagina de-o indici – o experienta jurnalistica (nici chiar formidabila dar deconectanta, da) care este dedicata barbatilor (nu am inteles exact de ce) chiar daca nu e plina de pictoriale porno ci, printre multele reclame la ceasuri, e presarata mai degraba cu “fotografie si grafica inovativa, scriitura originala, subtilitate textuala si reportaj amplu documentat”. desigur, acestea din urma pot fi descoperite doar de catre cei suficient de curiosi cat sa mearga cu lectura dincolo de coperta.

  5. Aloooooooooo, nu scrie 90% intelectual, ca nu ma mai miram, mai ales ca intelectualii nu e cine stie ce; pererea mea mai pe larg e icisa

    Io m-am mirat ca scrie 90% INTELIGENT (asa ca poti sa uiti de liternet, 22 si observatorul c); si incer sa fiu, de putinele ori cand am rasfoit revista nu am reusit sa gaseste aia 90%, ci vreo 30% reclame la ceasuri, 40% fitze si 20% poze.

    Peste asta, daca mai pui si tzatzele lu raduleasca pe coperta, chit ca se adreseaza totr capului, io sunt convins ca e vorba de capu pulii. Parerea mea.

  6. exemplele cu liternet, r22 si observatorul c. erau pt domnul care cauta cultura in esquire … si da, cele 3 se adreseaza in principal intelectualilor ca doar ei sunt cei mai mari consumatori de cultura, nu?

    scrie 90% inteligent pentru ca articolele sunt scrise cu un umor inteligent si nu in stilul tabloid de cosmopolitan, playboy si fhm.

    iar tu NU ai rasfoit revista decat ca sa numeri reclamele la ceasuri si pozele cu costume “haute cuture” care nu te interesau. singurele momente in care ai “lecturat” au fost acelea in care ti-am citit eu cu voce tare anumite lucruri pe care le gaseam amuzante si atunci imi amintesc ca te-ai ras desi, intr-adevar, cu o grimasa cautatoare de nod in papura avand in vedere ca era un articol inserat intre 2 reclame la ceasuri …

  7. Haide bre, ce-o tot frecati atata, dati-o dreacului de labareala de luat banii la prosti (ca majoritatea kkturilor astea- Cosmopolitan este reprezentativa!), bine ca macar au decenta sa le transmita celor destepti (chiar daca non-textual, prin poza domnisoarei Tziganu) mesajul “NU aruncati banii!”.
    Ce naiba, daca stii mai mult decat sa silabisesti si sa te uiti la poze, si tot faci efortul de a citi, poti citi ceva din care sa ai un oarece castig (se presupune ca citim ca sa capatam ceva informatie, ori in asa ceva, KANCI informatie, caci ne livreaza la fel de multa/ de aceeasi calitate ca si tabloidul Libertatea, dar la un pret de zece ori mai mare)! Marfa pentru cocalari cu bani!
    Va propun un test- luati pe unu’ care citeste Esquire si dati-i un test de cultura generala, la nivel de clasa a 4-a; la pariu ca aia 90% inteligenti cititori de jeguri cu shtaif il pica cu brio! :-)))

  8. Uite, vezi cand asimilezi Esquire la tabloidul Libertatea imi este cat se poate de clar ca nici tu nu ai reusit sa avansezi cu rasfoitul dincolo de pieptul dezgolit al Mihaelei Radulescu imprimat pe foarte mediatizata coperta a numarului de ianuarie-februarie din Esquire.

    Or pe coperta, intr-adevar KANCI informatie. Articolele se gasesc in interior si chiar nu sunt comparabile cu ceea ce gasesti in Libertatea.

    Problema la Esquire este ca se adreseaza barbatilor dar este citita in general de femeile care nu se regasesc in target-ul Cosmopolitan. Pentru ca Esquire se doreste o revista pentru barbatii “inteligenti si sofisticati”, or se stie ca nu exista decat 3 categorii de barbati:
    1. inteligenti si nesofisticati
    2. sofisticati si neinteligenti
    3. neinteligenti si nesofisticati.

    Barbatii inteligenti si sofisticati sunt de fapt femei care cred totusi ca ar trece de un test de cultura generala la nivel de clasa a 4-a.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: