Hai sa facem poze la politie

Ieri la Targoviste niscte cacatu cu ochi de la politia rutiera l-au ridicat pe un cetatean si i-au facut dosar penal pentru ca le facea poze. Iata si filmul ridicarii – din masina si de la politie.

L-am auzit si pe gunoierul sef de la politia rutiera de acolo or smth, care explica doct cum respectivul prezinta pericol pt organili de ordine, care de fapt se parcasera ca cururile in statie, adica pe interzis! Si o tinea danga p-a lui, desi au intrat in direct cetateni din Targoviste care povesteau exact ca este un ABUZ NENOROCIT!

Asa ca va invit pe toti sa le facem poze, oriunde si oricum ar fi, parcati sau nu, in masini sau nu, numa sa se simta urmariti.

Urmariti de noi, cei care le platim salariile.

Asa cum a mers povestea cu protestul din lacul tei, poate merge si asta.

Cat despre gaborii cu pricina, SICTIR. Parerea mea.

Linkuri spre oameni potential interesati: Alina, Lars, Cristea, Tizu, TLP, Dragos, Arhi

Messa, te rog completeaza lista.

17 Responses

  1. nu i-au facut dosar penal, doar l-au ridicat fara niciun drept

  2. Bine zici, ar trebui sa ne facem o obisnuinta din a fotografia/ filma astfel de ilegalitati, ale politiei sau celorlalti marlani romani.

  3. Io zic sa ne caram din natzia asta. Auzi, da faza cu dosaru penal de la cine a aparut ? ca ma uitai prin presa si nu vazui nimic de nici un dosar penal. Pe de alta parte nu pot generaliza de la astia doi politai de l’au luat pala la sectie, din niste motive pe care nu le cunoastem, la toata politzienimea din romania. Si tot pe de alta parte io personal, pana sa ma infoi, as vrea sa stiu si ce s’a intampla inainte de filmarea pulii. Si tot pe de alta parte nu mi’as dori sa fiu politai, cel putin nu d’asta mic de circulatie, te fut toti ghertzoii in gura, pe un salariu de cacat. Sa mai zic ca legili astea d’acu ii cam leaga da maini, de nu poa’ sa se mai atinga nici un cacat de hotz de gps’uri ? Deci da, si fara a’mi fi simpatici politaii, si imi asum si pulile in gura de la blogerii indignati, nu pot sa’i blamez pe astia mici, si prin mici ma refer la puterea pe care o au sau nu o au, ca iau shpaga. Atentie, aici nu vorbesc despre comisarii aia grasi, de invart multe afaceri, aia de pe la economica, de exemplu. Acolo se intampla niste shmenuri muuuult mai mari si cu mult mai multe incalcari ale diverselor drepturi, de care nu afla nimeni, si cand afla, nu zice nemica, ca vin bajetzii si ii leaga imediat. Ce facura astia doi este suptzire, si nici macar nu stim cum s’a desfashurat toata tarashenia.

  4. Eu sunt de acord sa filmez/fotografiez politai, dar NUMAI cand fac tampenii. Asa cum mi s-a parut normal sa si multumesc alora care isi faceau treaba.

  5. Faza cu dosarul penal vine de la Realitatea TV si a fost confirmata de seful gaborilor de circulatie din Targoviste, IN DIRECT!

    Cat despre ce s-a intamplat inainte, avem urmatoarele indicii:
    – politia are martori care zice ca ala a avut un comportament “incalificabil”
    – politia zice ca a fost dus la sectie pentru ultraj
    – pe filmare gaborii zic clar ca il duc la sectie pentru ca le obstructiona activitatea cand le facea poze
    – au intrat in direct 2 cetateni care au vazut faza si au negat ce zic “martorii” politiei
    – conform celor de la Realitatea, mult mai multi au scris si au spus ca politia sta in mod uzual acolo la agatzat, pt ca e “vad bun”
    – si cel abuzat si inca un martor au specificat ca la momentul respectiv politia stationa acolo de ore bune, desi seful politiei spunea ca “tocmai trasesera acolo pt ca oprisera o masina”
    – la finalul emisiunii, gaborul sef si-a inchis telefonul
    – este o chestie cunoscuta ca gaborii de circulatie fabrica martori dupa cum au chef (am patit-o si eu acu niste ani cand mi-a luat carnetul, a mai oprit un camion care venea la5 minute dupa mine si ala a semnat de martor ca m-a vazut depasind pe trecere desi nu avea cum sa vada, fiind la 5 minute distanta!!)

    Tinand cont de toate cele de mai sus, eu nu pot sa il cred decat pe cetatean.

  6. Messa, ziceai asa “Eu sunt de acord sa filmez/fotografiez politai, dar NUMAI cand fac tampenii.”

    Eu zic asa:
    – daca nu fac cacaturi, nu au de ce sa se ascunda, deci nu le facem nici o problema
    – daca fac cacaturi si se simt urmariti 100% din timp, vor face mai putine si mai cu grija

    Asa cum ei umplu strazile cu camere video, putem sa le intoarcem si noi favorul si sa le umplem cu camerele noastre.

    Totusi, intre camerele noastre si ale lor exista o mare diferenta: in timp ce noi i-am fotografia IN EXERCITIUL FUNCTIEI PUBLICE, camerele lor ridica serioase probleme de privacy – din cate stiu au si pierdut un proces pe motiv ca l-au dat pe unu de gol ca era cu amanta in masina …

    Rezulta ca a-i fotografia, oricand, oricum, oriunde, este dreptul nostru si nu creeaza nici un inconvenient. Daca totusi un domn garc de circulatie se simte lezat de faptul ca este fotografiat, este liber sa isi dea demisia si sa renunte la job, salarul de cacat (cum zice Negura) dar si la spagi.

    Parerea mea.

  7. Asa cum am mai scris pe blogul meu (Cu politia dupa mine) singura sansa sa-i oprim este sa filmam continuu. Nu-mi inchipuiam ca realitatea imi va da dreptate asa curand.
    Cred ca o campanie sustinuta l-ar putea ajuta pe cer batjocorit.
    Se baga cineva?

  8. Prezent! What’s on your mind?

  9. De acord.

  10. Daca=-i de dicstractiune, ma bag si io! :-)))

  11. Ok, hai sa le facem poze 😀

  12. Ma duc sa cumpar baterii si sa-mi iau o geanta mai mare ca sa am in permanenta aparatul foto cu mine …
    Pacat ca nu i-am filmat pe unii ce mi-au venit la usa acum un an. Sunasem pentru ca nu mai puteam sa stau in casa de fumul ce umpluse toata strada. I-am rugat sa identifice sursa fumului, prin patrulele din cartier. In loc sa mearga pe strazi, au venit la usa sa ma intrebe la ce apartament arde … iar cand le-am spus ca nu arde blocul ci e fum pe strada si nu pot sa respir, au inceput sa ma certe si au vrut sa ma amendeze pentru ca i-am deranjat pentru un fapt minor.

  13. Am scris si eu. Si am reusit sa dau un mail aseara la Realitatea, pe care mi l-au citit pe post. Exact cu indemnul asta cu “sa facem poze la politie”.

    Viva la revolucion

  14. […] Au mai scris si altii… 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10…si mai sunt foarte multe, din fericire. Da o nota: (No Ratings Yet) […]

  15. […] Comments stiriRo on Iar nu am apa receFreedom of speech, f… on Hai sa facem poze la poli…Petre on Hai sa facem poze la poli…Dragos Dinca on Hai sa facem poze […]

  16. […] sparta), Arad (taximetrist impuscat mortal) – politistii aduna elevii chiulangii de pe strada si fac dosar penal la cei care ii fotografiaza. Cam cu ce font ar trebui scris SICTIR ca sa fie pe masura […]

  17. Eu am luat amenda de 120 de lei si 2 puncte de penalizare , a fost corect pt ca am stationat neregulamentar, adica pe trecerea de pietoni , dar in Art. 174. – Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor unde este instalat indicatorul “Trecere pentru pietoni” sau pe marcajele de traversare pentru pietoni ori la mai putin de 25 m înainte si dupa acestea , bun asta e legea , am gresit , dar in spatele meu si in fata mea la mai putin de 2 metri erau alte doua autovehicule, ele au ramas acolo fara nici un punct si fara nici o amenda . unde este legea? politisti sunt niste marionete pt ca acele doua autovehicule apartineu unor oameni importanti , adica oameni cu bani. politistul cu pricina se numeste Metea Ioan si este din Fagaras Jud BV.

Leave a Reply

