Cujetari despre Minculescu

Soto stim cu totii ca solistu lu Iris primeste bucata noua de ficat, ca doar nu se fac campanii de sprijin pe mai multe radiouri chiar dajaba.

Ce mai stim cu totii este ca sufera de “o boala ereditara mostenita de la tatal sau“.

Unii dintre noi mai stim (daca nu ma inseala memoria) si ca obisnuia sa bea ca porcu (il tin minte inca pe vremea lui ceasca cu sticlutza de vodca in concert, evident, daca nu ma inseala memoria). Presupunand ca “boala ereditara” este altceva decat betzivanism alcoolism, daca stii ca esti varzica cu pateu, parca incerci sa nu il futi si mai rau, motiv de abtinere de la trascau.

Acuma n-o sa fac fix io pe moralistu, ca nu mis usa de biserica, da bag mana in foc ca daca io exagerez cu consumu si in 10 ani ma duc la control cu ficatu varza nu primesc bani de la asigurarile de sanatate pt transplant in Germanica. Si nici nu mi s-ar parea normal.

Anormalul situatiei nu se opreste insa aici; pentru ca daca Minculescu era un anonim, macar puteam zice ca nu are posibilitatea sa adune banii. Pentru minculescu insa, care se pare ca are multi prieteni in media, de vreme ce a avut campanie de “sa ii tinem pumnii / sa ne rugam pt el“, situaita e putin altfel.

Adica, vreau io sa zic, cat de greu era pt Iris & friends sa adune banii dintr-un singur concert de binefacere si sa lase banii bugetului pt amarati care nici nu si-au turat ficatii ca pe masini de curse, nici nu au cum sa faca rost de bani?

Mai ales ca sunt convins ca Cristi Minculescu este cel putin partial responsabil de problema?

Dar bineinteles ca asta este doar parerea mea, neavizata, ca de obicei.

4 Responses

  1. Domnu Mogre, în primul rând vreau ca să te asigur că în caz de Doamne fereşte! ficatul tău înecat în alcool ereditar, eu o să fac o campanie şi o să donez bani, haine, emoţii în contul tău pentru simplul fapt că îmi e foarte simpatică doamna ta Messa. În al doilea rând, am stat şi eu şi m-am întrebat cam la fel ca tine: după 1 milion de ani de cântat, chiar să nu ai, frate, nişte bănuţi într-un cont, neşte prieteni care să-ţi dea? Mă mai întreb câţi bani o fi donat el din bunătatea sufletului pentru vreun copilaş bolnav? Zic şi eu, tot aşa, neavizat, nu din răutate.

  2. Ce dracu’ au bagat pastila cu “boala ereditara” ca o tara intreaga stie de viciul lui! Multa sanatate ii doresc, da’ nu trebuia sa bage ipocrizia la inaintare. In fine, ca la noi…

  3. @LiaLia

    Multumesc din suflet; am si o rectificare – Messa nu este doamna mea, ci este partenera de business.

    @Lucisfera

    De la faza cu ereditaru mi-a sarit si mie. Dupa mine, daca a rezovlat-o pe bani de la asigurarile de sanatate, trebuia macar sa taca si sa se faca mic, fara vrajeala ieftina.

  4. Atunci, prin simpatie de biznis 😀 Sănătoşi să fim şi s-avem ce bea :)))

Leave a Reply

