Sa ma fut in pensia voastra!

Cica stam pe o bomba, pe punctul sa explodeze: FONDUL DE PENSII.

Umbla vorba prin targurile economice, ca, datorita iesirilor la pensie inainte de vreme prin anii 90, situatie amplificata de criza economica si de extrem de competenta guvernare din care tin sa amintesc de cuplul de oligofreni boc+pogea, va bubui fondu cu pricina in asemenea hal incat generatia noastra (~30-35 ani acum) va trebui sa munceasca pana la 70 ani.

Ei bine, ghici cat pula mea e speranta mea de viata in cacatu asta de tara? 68.2 ani. Capisci? 68.2 ani. Dar EU voi munci pana la 70.

Si in tot timpul asta voi plati la fondul de pensie, in jur de 20% din venit.  No, io zic ca decat asa, mai bine imi  BAG PULA IN EI DE GUVERNANTI. Actuali si fosti.

VA FUT PE TOTI IN GURA!! De maine imi scot cartea de munca si nu mai platesc nici un leu, nici la pensie, nici la sanatate (ca oricum la sanatate ori platesc ori merg pe pile – adica tot platesc), nici la somaj; raman cu impozitele pe firma, ca oricum sunt si alea destule.

Cat despre pensionarii actuali, care vaaaaaaai, au nevoie de participarea celor ca mine, nu le pot spune decat sa suga pula si ei. N-o sa ma sinucid muncind, numa sa aibe ei de ce sa se planga si sa ma injure pe strada, ca deh, tineretu asta fara moravuri si printzipuri. A, si sa nu uit – sa voteze dampulea ori de cate ori au ocazia.

Pana una alta, am o singura viata, a mea, pentru mine. Restul lumii, daca vrea ceva de la mine, sa imi si dea ceva in schimb. Iar pana atunci, traditionalul HAI SICTIR!

Parerea mea.

4 Responses

  1. De acord cu ceea ce spui. Mai in gluma mai in serios insa trebuie sa tii cont ca treaba cu pensiile e complicata si in multe alte state europene (cu mentiunea ca aia mai apuca niste ani de pensie). State unde sporul demografic e negativ si unde populatia e imbatranita (de pilda Germania – un caz pe care-l cunosc). Solutia ei au gasit-o deja: imigratia. Indienii si chinezii sunt foarte aproape de vreo 3 miliarde la un loc si intr-un foarte scurt timp n-o sa le mai ajunga mancarea. Drept care Europa gerontofila, cu infrastructurile ei performante, dar fara vana tanara isi va deschide portile. Turcia o sa intre si ea in curand in UE, pe aceleasi criterii. Lucrurile or sa se rezolve din acest punct de vedere. Vor aparea insa probleme de alta natura.

  2. @ Mogre, mai, da’ tu nu mai esti tineret, gata, acuma ai dreptul sa injuri si tu pe aia de 20 de ani 🙂 🙂 🙂

  3. My dearest, si io m-am atacat pe questia asta, de saptamina trecuta, si m-am bagat in seama pe unde am putut cerind sa nu platim taxe pe questii de care nu beneficiem… De ce sa platesc asigurare de sanatate daca nu pot beneficia de nici o gratuitate? De ce sa platesc contributie proportionala la fondul de somaj, daca atunci cind ma loveste nefericirea sa fiu somer iau exact praful de pe toba? De fapt, cind am fost in situatie nici macar somer n-am ajuns sa fiu, ca jegosu’ de patron mie-mi tinuse banii din salariu dar nu-i virase unde trebuie, asa ca… De ce sa platesc contributie pentru pensie, daca asa cum spui si tu, e may likely sa n-o apuc? Raspunsul la toate acestea este unul singur: platesc pentru ca nu fac parte din categoria “baieti destepti”, nefiind nici macar contabil, sofer sau bodyguard la acestia. Asa ca o sa mma duc la lucru pina la adinci batrinete, doar daca nu cistigla loto sau nu-mi vine vreo idee mai buna (ceea ce honestly sper sa se intimple, deja lucrez la asta). Statul roman posrevolutionar a fost condus de geambasi si incompetenti, si stia de acum taie tot, bat recorduri nebanuite de prostie si abisuri nemaintilnite ale putzului gindirii. Da clantza au, si ca atare vor fi votati de toti aia care beneficiaza de taxele platite de noi… Enjoy!

  4. Bre Mogre, de f-o 5 ani povestesc de cate ori mi-aduc aminte de calatoria la Brusel, unde, la o bere prelunga c-un birocrat valon am aflat cu stupoare de ce ne vor ei in mUE: fiindca statele lor ie falimentare si lungesc agonia cu imprumuturi pe care tot fraieru’ de rand si comunitar le plateste.
    De ce ie falimentare?
    Din motiv de sistem de pensii.
    Pai adeca cum, comunistii iera mai gospodari sau mai buni ieconomisti?
    O pula, ierau mai talhari, ca cine avea coraju’ sa comenteze ca cotiza 100 la sistemu’ de pensii k sa primeasca (dac-avea noroc sa supravietzuiasca regimului de exterminare a celor in varsta), ca cam 10 din suta aia cotizata in N-shpe ani de sclavageala comunizda!
    Noi macar ne mai futem/ mai facem copii cat de cat, da’ la aia vesticii se reproduc doar alogenii de pe alte continente negre si galbene! :-)))

Leave a Reply

