Mahmureala de dupa vacanta

M-am trezit ieri, a doua zi de pasti, cu o mahmureala ingrozitoare. Mah, da dinaia cu dureri de cap, oase intzepenite, ochi impaienjeniti, greatza, toate alea.

Faza mai nasoala e ca nu am baut nici macar un gram, ci am profitat de linistea “vacantei” de pasti si am muncit – 17 ore sambata, 12 ore duminica si 10 ore luni. Bah, da daca beam ca porcu, sa mor daca ma simteam in halu asta.

Toate astea pentru ca nu am tinut cont de intelepciunea poporala, exprimate in proverbe:

Decat o cocoasa de munca, mai bine o burta de bere!

3 Responses

  1. cui pe cui se scoate, pune mana si mai munceste vreo 14 ore si sa vezi cum trece.

  2. Vezi sa nu fie gripa… fii-mea a avut 40-41 azi noapte.

  3. Mogre, munca dăunează în mod grav sănătăţii, mă aşteptam să ştii asta! Adică, şi tov. Trump munceşte, dar nici chiar aşa!

    Messa, ce se mai dă în ziua de azi la copii? Mie-mi plăceau injecţiile cu Polidin când eram mic😀 Ca idee generală, aşa-zisele imunomodulatoare ar trebui să ajute. Ce mă oftică este că au scos din uz Acalor-ul (lua febra cu mâna, deşi nu avea nici un efect asupra nici unei infecţii, fiind pur antipiretic) şi piramidonul. În ziua de astăzi, când febra nu scade şi nu scade, ori te intoxici cu algocalmin (f. toxic, numai adulţi), ori bagi paracetamol în ăia mici (şi ăsta e toxic, mama lui de panadol). Trăim într-o lume…

Leave a Reply

