imi place muzichia religioasa

mai exact “sanctus”, a lu lacrimosa

nu ca e ciudat? da’ imi place, suna bine, e cumva inaltzatoare ( :)))

whatever. in alta ordine de idei, azi am fost acuzat ca sunt extremist antireligie. cur. tocmai eu, care sunt de fapt neutru, pe zero, sunt ala care zice ca “sa mor daca stiu ceva, tot ce stiu e ca tu aberezi”. Dar eu sunt extremist. Mde.

Adica din perspectiva extremistului, tot io sunt de vina. Tot io, care sunt doar putin sceptic. Dar vinovat de extremism in okii lor. mde. pentru ca nu sunt de acord cu teoriile lor apropo de ipu. scuze, apopo de dzeu.

nah, ca batui campii – numa ca recunosc asta; ce-ar fi sa o faca si DANIEL?

2 Responses

  1. Daca Daniel ar fi in stare, ar merita ridicat la rangul de sfant..🙂

  2. ROFL ROFL ROFL … e prea tare ce ai scris
    prea tare “on so many levels”

Leave a Reply

