Doctorul caruia i s-a terminat programul

Un doctor a plecat de langa pacienta care astepta salvarea pentru ca lui i s-a terminat programul si ambulanta mai avea parca vreo ora. Buuuun, cine ma stie stie ca nu sunt aparatorul doctorilor; aici insa am si eu o mica problema filozofica:

  • omul cu pricina nu poate avea un program infinit, macar pentru simplul motiv ca insasi viata e finita, desi un motiv mult mai bun este ca are nevoie de minim 5 ore de somn la 24 ore
  • daca e criticabil faptul ca si-a terminat programul, deduc cat e musai sa isi depaseasca programul – sa zicem 1 ora
  • faptul ca i-am adaugat 1 ora la program ii genereaza un nou program
  • data viitoare cand isi termina programul va trebui sa stea 1 ora peste program – ceea ce va deveni o noua extindere cu 1 ora a programului
  • foarte usor putem depasi 24 ore, ca urmare a mai multor depasiri obligatorii a programului – ori omul trebuie sa doarma minim 5 ore in fiecare 24 ore

Sunt eu singurul care nu intelege ceva?

4 Responses

  1. Mogre, incerc sa-ti explic: Doctorii e toti niste porci spagari, nesimtiti, incompetenti si fara suflet! Ei e de vina pentru toate relele, inclusiv pentru criza economica! Doctorii n-are voie sa are program, ca a facut scoala pe banii nostri, deci trebuie sa ne stea la dispozitie nonstop. Doctorii n-are voie sa se cace, sa manince, sa se gindeasca la chirie (pe care oricum o platesc din spaga), la nevasta (la care-i cumpara tampax din spaga), la copii (la care le cumpara pampers din spaga),la facturi (pe care le plateste din spaga), pentru ca nu de-aia ii platesc eu, cetateanul, din banii mei! Eu trebuie sa ajung in fata domnului in bune conditii,ca de-aia dau bani la beserica, deci doctorul e obligat sa faca minunile corespunzatoare!Ce daca ma cac in el de tratament prescris, regim sau alte abureli?Doctorul trebuie sa fie ca automatul de cola: apas butonul si primesc instant sanatate. Nu ma spal pe dinti, dar pup icoane minunogene saptaminal, deci daca-mi pica dintii e clar vina doctorului!
    Te-am luminat cit de cit?

  2. Cum adica salvarea mai avea o ora pana sa vina?! Ambulanta este un serviciu medical de urgenta. Daca face o ora pana la bolnav, mai repede ajunge prin alte mijloace la spital…

    Medicul este de blamat in cazul in care fara asistenta lui de specialitate bolnavul ar fi fost supus unor riscuri majore pentru viata/santatea sa.

  3. […] Posts Doctorul caruia i s-a terminat programulScandal ICR – concluzii – II – Mesaje “anti”?Noul mall – Liberty Center din Rahova – NASPA!Denumirea […]

  4. Trebuie sa recunoasteti ca tarisoara asta ar fi tare plictisitoare daca spiritul mioritic nu si-ar face simtita prezenta. Sunt total de acord cu tine Mogre si cu dilema ta. Daca eram in locul medicului, cred (?) ca plecam si eu acasa. Programul e program, tata. N-a venit schimbul.. am plecat acasa, ca viata e scurta. Unde mai pui ca unii vin la spitali cu tot felul de boli inchipuite. Apropos, voi ati mai fost prin spitale sa vedeti cate legume zac pe holuri si prin saloane? Multi oameni nu fac sport, mananca prost, gandesc stupid si iaca… vin si boalile astea, ca doar trebe sa traiasca si ele, saracele. Spitalul ca institutie trebuie sa fie deschis non-stop, ca asa e corect, dar medicii mi se pare normal sa aiba program zilnic limitat. Legat de somn / odihna si de reducerea vitalitatii medicilor ar trebui sa se tina cont, de asemenea. Daca si ei vor fi bolnavi, cine ne va mai vindeca?

Leave a Reply

