Va urasc pe toti

E pe bune, da va urasc. Viata mea in cacatu vostru de tara e un iad. Nu pentru ce nu as munci, nu pentru ca nu as contribui, ci din cauza voastra: voi, romanii.

Platesc taxe la stat sa intretin o cohorta de pensionari – care ma injura printre dinti ca de ce am io masina sport.

Platesc taxe la stat ca sa se ratioasca la mine o pizda proasta, angajata la ei.

Va vad pe toti in trafic cum traversati dampulea, cum taiati benzile si mai ales cum garcea, platit de noi / voi ma opreste fix pe mine ca nu am okelari se soare. Sau ca am.

Intelegeti, voi, astia, ca va urasc? Uite si de ce: pentru va eu va ajut, va sprijin, va sustin. Iar voi nu puteti decat sa ma urati, cat timp va fac TOT VOUA un bine.

Pentru ca voi ca societate, nu siti decat sa muriti de foame – iar mie mi-a ajuns

Pentru ca politicientii de dreapta spun ca “nu se pricep la economie” – cum zicea la un moment dat, candida, Alina Gorgiu

Pentru ca sunteti toti niste paraziti infecti.

Si mai ales pentru ca, oricat as lupta sa adun o chipa misto in jurul mue – Messa pls confirma – voi, gunoierii taxatori,  imi faceti viata imposibila si daca as vrea sa cresc vreun salariu.

Cred ca voi, oxiurii, va simtiti bine, asa, in cacat. Noutatea e ca nu ne simtim la fel. Voi va simtiti bine (precum niste paraziti intestinali care mai primesc niste zeama), dar noi, ce care platim, finantam, noi ne simtim  de cacat.

Daia, dar nu numai, va urasc, dragii mei conationali. Cred ca voi, batranii sunteti primii respondabili ca am ajuns un cacatu asta. Pentru ca voi l-ati construit. Voi sunteti cei care nu s-au revoltat. Care nu i-au dat lu ceasca cu cacatu in cap cand futea meciul aiurea.

Voi tinerii, sunteti cei care nu vreti sa va asumati nici un fel de responsabilitate. Daia va urasc si pe voi. De fapt nu ca nu vreti sa o asumati, ca ca nu stiti de e aia. responsabilitate. parca ar fi nume de maimuta tropicala.

Din toate aceste motive, va urasc pe toti. Si mai mult, meritati ura mea.

PS: Am reusit, alegand dintre voi, oxiurii(amestecatici oamenii), sa fac totusi o echipa de oameni care imi plac. E chiar chiar musai sa incercati voi, prin limbricul cacat primul ministru bok sa futeti meciu? adica chiar e musai? stiti ca noi va dam mancare? oare, stiti asta?

15 Responses

  1. Ia stai calm bă! 😀

    Ia zi, mergi în decembrie să vedem Rammstein la Berlin?

  2. Sunt de acord, mai ales cu partea cu pensionarii. Pensionarii de azi sunt cei care n-au murit la revolutie. Sunt cei care au votat de 3 ori PSD-ul dupa 3 mandate dezastruoase si au scos PNTCD-ul din scena politica dupa unul singur, desi erau intr-o subreda alianta de 12 partide (nu tin partea PNT-CD-ului, doar remarc lipsa de consistenta). Si pensionarii de azi sunt cei care privesc de la geamul garsonierei la fel de impasibili cum clasa politica distruge viitorul nepotilor lor (ca cel al copiilor este deja distrus).
    Nu am auzit de nici un pensionar caruia i s-a furat casa, terenul sa fi infipt un tranacop in teasta celor care l-au furat. Toti spera sa se faca dreptate la Judecata de Apoi.

    Oare noi, cand vom fi pensionari bolnavi, vom avea “curajul”, inainte sa murim, sa strangem 2-3-5 pensii, sa cumparam un pistol si cateva gloane, unul pentru noi si restul pentru cel putin un politician care e acum la putere? Sau Guvernul Mondial va fi facut acest lucru imposibil?

  3. @Lars

    Da vreau. Ceva detalii?

  4. @Logosfera

    Nu, nu vom avea atatea coaie. Nu noi, nu aici. Cacat.

  5. eu unul de mult astept “scanteia” …. si vreau sa fiu in “front line” daca se incinge atmosfera…

  6. Cred ca orice generalizare e o greseala.. asa poti spune ca iti urasti parintii ca nu s-au dus sa il asasineze pe Ceausescu, in loc sa stea la coada sa ia o sticla de lapte pentru tine… Poti spune ca iti urasti bunicii, care probabil au stat cu tine cit parintii erau la servici, ca iti urasti profesorii care te-au invatat carte… Datorita acestor oameni care sint azi pensionari, tu esti ceea ce esti.. Chiar ii urasti ?

  7. Se pun bilete la vanzare in iunie, iti aduc aminte atunci. Eu i-am promis nevestei ca o duc.

  8. VA URASC PE TOTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. iN SPECIAL PE TINE>:P

  10. Eu unu i`as omora pe toti “atotintelectualii” astia care nu fac decat sa manipuleze prostimea cu toate ideiile lor bolnave ..horoscop previziuni 666 cate si mai cate..de unde pula mea stiu ei prostiile astea au 2 perechi de coaie??stateau pe WC si le`o venit k se termina lumea sau ca pula mea mai stiu eu ce..cate si mai cate idei bolnave care macar sa le tina pentru ei dar au si libertatea sa isi etaleze toate prostiile care le`ar putea face creierul terci persoanelor neajunse la maturitate.bag pula e o debandada totala in lumea asta .Satanistii dreaq!!Cineva trebuie sa le omore pe astia..Sunt ca niste ciuperci otravitoare.

  11. da frate corect spui

  12. Subscris! la RSS! 🙂

  13. va urasc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Ma bucur ca ai prins ideea!

  15. VA URASC PE TOTI !!! DAR IN SPECIAL PE BORALES !!!

Leave a Reply

