Nu-i timp.

Cred ca imi vine sa injur tare si copios, asa, ca pe birja. Asta pentru ca eu, de cel putin doua saptamani, nu mai am timp nici sa dorm calumea, nici sa mananc normal, nici sa ies din casa si evident nici sa scriu.

Iar acum scriu pentru ca intamplator am terminat de facut ce aveam de facut pana in pauza de masa cu 10 minute inainte de pauza de masa pe care am sarit-o ieri, de exemplu, desi m-am dus sa-mi iau mancare, dar nu am mai avut cand s-o mananc. Am ras-o acasa.

Treaba e ca nush cum naiba face criza asta, ca am mai mult de lucru dar mai putin de cheltuit; mai putin timp dar mai multe tentatii gen filme bune la cinema, prietene pe care nu le-am vazut de un car de vreme, magazine care striga sa vii sa iei ceva din ele, d-astea… si eu nu am timp.

De cateva saptamani dorm cam 5 ore pe noapte. Weekendul asta creierul meu s-a razbunat si am dormit aproape nonstop (dar asta inseamna ca tot n-am avut timp, ca as mai fi facut si alte chestii, dar nu, eu am dormit ca un lemn). Azi noapte am dormit… de la 6 seara (!!!) si m-am sculat la 4 jumate dimineata, ca sa ma culc la loc la 5 si sa ma scol iar la 8 ca sa duc fata la gradinita. Si iar cu mine, pentru mine… n-am fact nimic.

Azi plec la 6 seara de la munca. Acasa, am de spalat si de facut ceva de bagat in burta, ca e gol frigiderul ala si nu se umple singur (aia cu injuraturile pline de carne e un mit). O sa am bafta daca n-am sa cad lata inainte sa se termine episodul din House.

E criza.

Nu-i timp.

Leave a Reply

