Asta-i tzara, mancatzash!

Redau un  comment de aici (Zully, sper ca e ok si cu tine). De ce? Pentru ca mi se pare definitoriu pentru haznaua in care fiintam (nah, ca folosesc cuvinte da oameni dashteptzi)

ceva asemănător, însă mult mai grav mi s-a întâmplat şi mie, de fapt mamei mele. Acum fro 5 ani, campania electorala a pisdii măsii, mama circula regulamentar pe trotuar ca orice om normal (apropo, care plm mai e normalitatea în ţara noastră?). o rafală de vânt trânteşte un ditamai panoul electoral de fro 200 de kile direct în capul mamei prins între bordură şi acea imensă fierătanie. evident că şi-a pierdut cunoştinţa instantaneu. urmarea este incredibilă. nu orice fel de incredibilă ci în cel mai româneşte stil posibil. mama internată în mizeria asta ce se numeşte spitalul medgidia. acolo nepăsare totală aruncată într-un pat, şade până ce ajungem noi, familia. asistentele erau în ditamai chelabaua, iar la scandalul făcut de mine, îi pune mamei o perfuzie, evident că încurcă perfuzia cu cea a unui bărbat cu o cu totul altă compoziţie. de fapt nici nu vreau să îmi mai amintesc ce s-a petrecut atunci, câteva zile, în acel spital de căcat, unde mama mea a fost lăsată aproape să moară iar după 6 zile dată afară mai mult moartă decât vie fără să i se fi schimbat măcar un bandaj.îmi vine deja să sparg ceva acum când îmi amintesc. în fine după câtiva ani de umblat prin spitale, mama mea a râmas cu nişte sechele foarte grave. dar povestea nu s-a terminat. poliţia se sesizează chipurile din oficiu, dar trimite de două ori în judecată pe martor, cel care practic a salvat-o pe mama şi care a dus-o cu maşina lui la spital, deşi noi nu formulaserăm nicio plângere împotriva nimănui. chemată în instanţă de fro 5 ori, fără ca noi să formulăm vreo plângere în acest sens, leşină pe acolo aşa încât până la urmă am angajat un avocat şi i-am făcut procură de reprezentare tatei. culmea că mama era citată în continuare sub ameninţarea unei amenzi, pentru o plângere pe care nu o făcuse şi pt că-i căzuse o fierătanie în cap, ceea ce aproape că o omorâse. şi culmea, învinuit era chiar cel care o salvase, deşi atât la poliţie cât şi la instanţă a spus clar cum au decurs faptele. dosarul se întoarce la poliţie şi este din nou trimis în istanţă cu acelaşi învinuit: salvatorul! după trei ani de chin prin instanţe, după ce mama aproape că a murit din princina acelei lovituri ( atunci când într-o noapte am fost nevoit ca să-i fac respiraţie artificială şi să o resuscitez împreună cu tata, şi aici recunosc că dacă ambulanţa nu ar fi venit aşa de repede poate că nu am fi reuşit) în fine, după ce statul român şi-a bătut joc de noi în cel mai crunt mod, aş putea să spun chiar într-un mod tragico-comic, singurul vinovat găsit de instanţă a fost cine altcineva decăt mama? … şi cu plata cheltuielilor de judecată evident.
întrebare: cum să nu-ţi înjuri şi ţara şi neamul şi moşii şi strămoşii până la Decebal şi Burebista, cu tot cu oamenii ăştia care după părerea mea sunt cam toţi de căcat. ce plm ne mai ferim s-o spunem că o fi că o plezni. ne merităm soarta că ne place s-o sugem, d-aia. să dea unu cu bicileta peste mine, sau Doamne-fereşte să-mi cadă ceva în cap. nu-mi doresc, dar dacă se va întâmpla, eu nu o să merg nici la poliţie şi nici la instanţă. am să-i rup capul celui vinovat, am să-i schingiuiesc familia, am să mă piş pe mormântul familiei lui. o să-i fut o rangă-n dinţi. iar doctotilor şi asistentelor la fel am să le fac. şi după aia să mă reclame. Doamne, ce satisfăcut am să fiu! atât timp cât indiferenţi, îi vom suporta pe toţi aceşti ce ne batjocoresc, ne umilesc şi trăiesc în cârca noastră, merităm să ni se întâmple ceea ce ni se întâmplă. ce-i aia milă? rupe-le capul băga-mi-aş!

Acuma pe bune, cum pula mea mai poti spune ca iti place haznaua asta de tara? Totul este un bok. Aka CACAT!

16 Responses

  1. si asta a spus-o un amic de-al meu foarte bun, care are o slujba in politie. si asta e cu adevarat si mai tragic.

  2. “Acuma pe bune, cum pula mea mai poti spune ca iti place haznaua asta de tara”

    Dispari din peisaj si va fi mai putina duhoare. (Si nu-ti mai da cu poola pe tastatura, nu-i igienic… poti raspandi vreo BTS.) Messa, hai fato, lucrezi in ditamai spitalu’. Nu vezi ce face fra-tu?

  3. Draga gigi,

    E prima si ultima oara cand ma injuri pe mine sau pe Messa pe blogul asta. Data viitoare esti banat.

    Oricum, e prea tare “blogul” tau cu anti-tlp ROFL ROFL ROFL; pai breh, gigi, nu vrei sa te definesti tu pe tine intai priN CE ESTI, si nu prin CE NU ESTI? asta daca merge enuronu’ atat de departe :))

  4. Nu tii la pamflete?” Vicevercea” nu-i valabila?

  5. Mah, regula asta e de bun simt pe bloage – asta daca stii cat de cat despre ce e vorba. Ideea e simpla:

    nu ma injuri la mine pe blog si daca ma injuri la tine pe blog, nu te bagi in seama la mine.

    Suficient de simplu pt tine?

  6. Auzi, Mogre, da’ disperatul asta de unde a mai aparut? Gica Contra Inteligentei, continua tu in ritmul si pe tonul asta, ca mi-e ca te faci cu o internare, zau asa… cu un pic de Amitriptilina si un strop de Medazepam minuni facem… de sa stea Michidutza-n coada!

  7. Nush, da l-am bagat la spam.

  8. ?

  9. 2 Mogre & Messa

    Incetati sa mai ofensati sentimentul religios al romanilor in mod gratuit si cu orice ocazie.
    Nu sunt de acord cu limbajul folosit de Gigi Contra asa cum nu sunt de acord cu limbajul folosit de voi.
    Sunt insa de acord cu Gigi cand ii arata lui Messa, la o postare anterioara, ca e in dezacorg total cu subiectul postarii, mai mult, jigneste in mod grosolan si total gratuit (nu v-a jignit nimeni mai inainte), sentimentul religios al majoritatii romanilor.

  10. @Magnum

    Moncher, jocul pe blog(uri) e urmatorul. Ala care are blogul (adica noi in cazul asta) isi da cu parerea, povesteste, injura, lauda samd. E vorba de parerea respectivului (adica noi in cazul de fata)

    Cine citeste blogul are cateva optiuni:
    1) sa nu mai citeasca daca nu ii place
    2) sa argumenteze civilizat pe blog
    3) sa injure, dar pe alt blog

    Prin urmare, da, ai ghicit, aici e o lipsa de democratie si de echilibru. Ghici de ce? Raspuns: pentru ca e blogul NOSTRU, nu blogul TAU. Acolo e invers.

    Acuma ca am explicat regulile de baza, daca parerea mea este ca sentimentul religios in general si cel al romanilor in special (dintre crestini) e de cacat, asta e parerea mea si asta spun, pe blogul MEU. Daca nu iti convine, poti sa alegi oricare din variantele de mai sus.

    Pe aialalta parte, ca sa satisfac totusi modul uzual vostru de gandire, afla ca eu ma simt agresat de voi, credinciosii. Ma simt agresat de faptul ca de pastile voastre, la ora 12:30 cand eu plecam de la munca nu puteam sa conduc prin bucuresti de la atatia oameni pe strazi. Ma simt ofensat de propaganda religioasa in spatii care ar trebui sa ramana neutre, precum scolile. Ma simt ofensat si jefuit ca trebuie sa contribui prin taxe si impozite la bunastarea religiei VOASTRE in particular si a oricarei religii in special. Ma simt ofensat cand la decizii importante in stat este invocat Saruman, conducatorul vrajitorilor, aka IPS Daniel sa influenteze decizii care ar trebui sa fie neutre si luate in interesul tuturor, inclusiv al meu.

    Dincolo de toate cele spuse mai devreme, ma consider agresat de modul in care incercat sa va impuneti propria perspectiva asupra lumii si universului – iar cand cineva nu e de acord cu voi primeste doar amenintari si injurii – de la cele directe pana la cele (ceva) mai fine, aluzive, care imi arata perspectiva chinului etern in iadul inventat de voi si existent doar in imaginatia voastra – da, asta cred eu, ca ati inventat tot.

    Si ma mai simt agresat de inca o treaba, si anume de nivelul de bullshit din discursurile voastre. Ma simt pur si simplu asaltat dpdv logic ori de cate ori discut cu un religios, de orice fel ar fi el. Efectiv nu ii pot face fata – nu ca intelect ci ca TIMP. Adica, la 1 minut de discurs religios, ar trebui sa petrec cam 30 minute sa cataloghez si sa demontez toate erorile de logica. (daca te intereseaza, cunosc o lista impresionanta de erori de logica si discurs si stiu sa le si folosesc atunci cand e cazul – nu acum, in mod evident)

    Asa ca, iata, am o parere diferita de a voastra si mi-o exprim. Nu iti place? ai trei variante la inceputul postului.

    Incearca totusi sa te gandesti ca asa cum credintele tale magice sunt deranjate de parerile mele, si eu sunt deranjat de voi, si ma manifest in consecinta.

    Diferenta cea mare insa este ca sunt deschis la argumente (alea corecte dpdv logic, bineinteles), pe cand voi, nici unul dintre voi, nu sunteti deschisi la ele.

    Iar daca acum te gandesti ca logica si ratiunea nu sunt ceea ce ar trebui sa ne ghideze viata, te invit prieteneste sa nu mai utilizezi NICIODATA, NICI UNA dintre aceste unelte ale diavolului, si NICI UNUL dintre produsele lor – asta include bineinteles orice forma de tehnologie, include stiinta, medicina, computerul tau si inr-un dinal al listei, internetul.

  11. Mai, Magnum, mai… tu, daca cineva s-ar inchina la Baba Vraga Vrajitoarea si ti-ar spune, cu un aer convins, ca o sa mori daca nu te rogi la ea… ce ai face? N-ai rade si cu fundul de imbeciloidul in cauza si n-ai face misto de el si, daca ar insista, nu i-ai spune in fata ca e prost? Asa facem si noi, radem de prosti si ne enervam, ca-s multi… iar sentimentul lor religios, in loc sa stea la ei in casa si sa dospeasca in intimitatea lor care nu ma intereseaza, da pe afara si ne incurca pe noi, ceilalti, care nu dam nici o ceapa degerata pe sentimentul religios, nu de alta, dar e fals, irational si daunator.

  12. @Mogre

    Si mai sunt o sumedenie de lucruri pe care nu le poti controla: De ex…digestia, bataile inimii, sistemul imunitar, sistemul circulator…etc…. pt. ca aceste lucreaza fara ca tu sa constientizezi, ca asa a vrut Programatorul. Mai ales ca venirea ta(a noastra) in viata asta pamanteasca e total nedemocratica…nu te-a intrebat nimeni daca vrei sa te nasti…

  13. @ Messa

    “iar sentimentul lor religios, in loc sa stea la ei in casa si sa dospeasca in intimitatea lor care nu ma intereseaza, da pe afara si ne incurca pe noi, ceilalti, care nu dam nici o ceapa degerata pe sentimentul religios, nu de alta, dar e fals, irational si daunator.”

    Problema voastra e ca sunteti in minoritate si vreti ca majoritatea sa renunte la convigeri si obiceiuri care au continuitate de secole,si sa nu va mai incurce in spatiul public. Pana la Alexandru Ioan Cuza, n-a fost problema….ei de-atunci romanasii saracii, au inceput sa-i incurce pe alogeni. Mai ca sa vezi, musafirul la tine acasa, iti spune ca-l incurci.

  14. @Magnum

    Ce ziceam mai devreme ca stiu marea majoritate a erorilor de logica? Tocmai ai apelat laargumentul majoritatii. Dar, oricm nu asta e problema.

    Problema e ca dupa parerea ta, noua ar trebui sa ne bage cineva pumnul in gura si sa ne interzica sa ne dam cu parerea. Asta e de fapt marea ta problema.

    Hai, fa un efort si incearca dracu sa intelegi ca prin asta ma agresezi – ceea ce ma face sa iti rapund pe aceeasi idee. Diferenta intre noi e ca tie zeul tau (imaginat pentru mine, real pentru tine) iti spune sa intorci si celalalt obraz.

    Acuma ca tu nu o si comiti, e alta poveste. Dar e si o demonstratie de ipocrizie si de inconsistenta interna. Altfel spus, tu nu ai putea suferi de disonanta congnitiva de nici o culoare, pe simul motiv ca creierul tau nu integreaza informatia.

    Vezi, daia ma enervezi si ma deranjezi. Pt ca unii ca mine platesc pt educatia (inutila – dupa umila mea parere) a celor ca tine.

    Asa ca imi spun parerea. Pe care am dreptul sa o spun. Iar daca tu incerci sa imi negi dreptul asta demonstrezi ca esti din alta epoca. Ceea ce oricum nu ma mira.

  15. :-)))))) Asta, cu “majoritatea care este!”, e de panarama. Cand pana corbului a iesit, de-a lungu’ istoriei imbecilitatii umanitatii ceva bun din vointza multzimii? Numai daca-l cetesti pe Gustave Le Bon si tzi se ia de “puterea prostimii”! Ie multzi, nene Iancule!😉

  16. @mogre
    keep up the good work; sunt in asentimentul tau;
    desi cred ca iti bati gura de pomana cu fanaticii religiosi, ” pupatorii de moaste”; ei nu stiu ce e ala argument logic si de bun-simt.
    si ne mai miram ca elita mondiala are in plan depopularea la scara panetara; pai cu o astfel de majoritate de brainwashed, nu ma mir;
    astia se cer singuri sa fie chip-ati.

Leave a Reply

