TLP, fratzioare, te-au luat astia de reper

Cat pe ce sa ma culc, da am zis ca hai sa mai dau un click sa vad in blog ce si cum. Dincolo ca mi-a raspuns un circopitec, am constatat ca pitecu si-a facut blog “anti-tlp.blogspot.com”

Ceea ce inseamna ca da, esti luat de reper. Bravo fratzioare, keep up the good work.

Cat despre faptul ca e reper negativ, daca te uiti de la cine vine e de bine, si chiar daca nu ar fi asa, tot e de bine – inseamna ca cineva se raporteaza la tine inainte de a se raporta la el insusi. Chiar daca acel cineva e oligofren, tu tot reper ramai.

LE: Gigel asta cu anti-tlp nu este numai un cre(s)tinoid agresiv, ci si un sustinator si aparator al guvernului bok.  Normal, dealtfel.

6 Responses

  1. [cenzurat] Ateii n-au ca reper Theos = Dumnezeu. Atheos…. Somn usor

  2. http://www.tlp.ro/2009/03/renuntarea-la-termenul-ateism.html
    Scuzati ca am raspuns inaintea autorului, dar nu cred ca are timp sa scrie peste tot. Nu stiu cine a inventat termenul “a-theos”, ma indoiesc ca era ceea ce se intelege printr-un “ateu”. De ce cuvantul este inca acceptat de destule persoane din categorie (inclusiv de mine)? Deoarece consider ca se refera la o opozitie fata de credintele majoritatii oamenilor, nu la una fata de o creatura inexistenta. Bineinteles, as putea sa ma declar anti-crestina, anti-islam, anti-buddhista, anti-mozaica, anti-iehovista…. anti-supersitie, anti-credinta-in-supranatural, dar as imbatranii scriind sau spunand (cred ca s-a prins ideea).

  3. Gica Contra Inteligentei, ia si o gura de apa. Sa nu te sufoci.

  4. [cenzurat]

  5. Mah, ti-am explicat regulile. Incep sa cred ca nu stii ce e aia regula, ceea ce te reduce ca iq sub caini. Ma rog, treaba ta. Ti-am zis ca daca ma mai injuri te banez. M-ai injurat, te-am banat. Ce pula mea e atat de greu de inteles?

  6. PS: daca revii totusi cu ARGUMENTE promit sa accept commentul; pe moment, toate commenturile tale sunt pe moderare.

Leave a Reply

