EBA incalca, bineinteles, legea

Legea electorala interzice explicit cateva kestii. Printre ele, interzice prezenta afiselor, bannerelor, insemnelor electorale la vreo 100 metri de sectia de vot. Ghici ce se gaseste in fata scolii nr 146 “I.G.Duca”? Ei bine afise cu EBA. Dupa cum aratau erau lipite azi noapte.

M-am dus la gaboru care vorbea cu niste unii de la pdl sa ii arat asta si ala imi raspunde destins si inocent ca “nu are ce face” – iar tzoparlanu pdlist imi spune ca ei pe ale lor le-au razuit, le-au rupt pe toata sa fie legali. Ma da mare disperare sa iasa eba. A, si inca odata se demonstreaza ca politia nu exista. I-am spus explicit aluia ca trebuie sa faca EL ceva, nu pdlu’ sau pula mea, ca daia ia salar de la bugetu de stat care ia bani din taxele si impozitele mele. Ei bine, fix pula. se pare ca pozele cu manelista basescu junior trebuie sa ramana acolo.

Am sunat si la deputata PNL de la mine din zona, Alina Gorghiu, “la dispozitia mea” – parca asa ziceau sloganurile peneleilor. Bineinteles ca pe numarul de pe afisul electoral. Unde nu mi-a raspuns nimeni. OK, np, am retinut pt viitor – poate cu pingback la blog totusi sesizeaza cineva din staff.

Iata si dovada:

Afise proaspete si la fel de ilegale cu EBA in fata scolii 146 IG DUCA din sos Panduri, in ziua votului pt europarlamentare.

Afise proaspete si la fel de ilegale cu EBA in fata scolii 146 IG DUCA din sos Panduri, in ziua votului pt europarlamentare.

Later edit: Bineinteles ca, desi eba sta bine mersi ilegal pe panouri, eu nu am putut sa cumpar bere de la magazinul de peste drum, ca cica e aproape de sectia de vot si nu are voie sa vanda alcoale. SICTIR!

3 Responses

  1. Nu votez, bre. Da-i pe toti dracu’.

  2. ha, tu crezi ca asta e grav?
    la iubita-mea in gradina era la alegerile parlamentare voiculescu. Pe proprietate privata! Ne-am dus noaptea si l-am dat jos.
    Acum a aparut un afis cu PNL. Pe alti copaci deci nu mai sunt in proprietatea ei. L-am lasat dar ne intrebam ce sa facem

  3. dati jos tot! si votato udmr – parerea mea

Leave a Reply

