Nu stiam cu ce seamana EBa, dar mi s-a aratat!

E urata si buzata, cu ochii maaari de la machiajul prost facut.

EBa seamana cu un peste!

EBa seamana cu un peste

EBa seamana cu un peste

Se stie ca ori exagerezi cu botul, ori cu ochii; daca exagerezi cu amandoua ajungi ca un clown pictat sau ca o centurista ieftina sau ca o tarancuta care abia a ajuns la oras si a dat cu nasul de fardurile cucoanei. Iar eu n-am sa inteleg niciodata moda asta tampita de a-ti face botul ca si cum ti l-ar fi umflat un gealat cu pumnul. In poza asta, zau ca parca-i batuta! EBa n-ar fi chiar hidoasa, ca femeie, desi seamana izbitor cu ta-su, dar insista sa se urateasca singura – dintr-o fata cu figura comuna, in dorinta de a arata ca o diva, EBa reuseste sa se poceasca infiorator, pe zi ce trece mai mult.

Fato, n-ai prietene? Adica, din alea, adevarate? Sa-ti zica macar una dintre ele ca nu e sexy sa ai botul umflat si ochii boiti cu negru-catran in miezul zilei?

Probabil n-ai.

Later edit:

Unde greseste EBa cu interventiile estetice.

Unde greseste EBa cu interventiile estetice.

13 Responses

  1. Ba are prietene. La fel de inteligente ca ea, şi cu acelaşi enorm bun simţ (de dimensiunea unei euglene).

    Deşi eu cred că un pumn sănătos în meclă era mult mai ieftin decât botox-ul, dar te pui cu fiţele omului… plus că genul ăsta de pupezism încurajează economia, nu?

  2. Colagen. Bot-ox-ul e bagat sub “oachele frumos”, bulbucat si buhait de nesomn, ca sa nu se mai vada cearcanu’.

  3. Ah, păi nu mă pricep la maclavaisurile astea.

    Oricum, ea nu doarme ca lumea de ani de zile, şi asta numai şi numai de grija ţărişoarei ăsteia şi a rolului ei în Ioropa.

  4. desi evit orice emisiune de stiri, politica etc. ma simt invadat de aceasta EBA, propulsata ca o tinara “de succes”.

    As incerca sa-i explic, daca ar putea intelege, ca succes este ceea ce face ca si om (nu neaparat ca si artist), Hayley Westenra (google ajuta). Si a reusit la 17 ani, nu la 29.
    Iar ca si muzician, Hayley merita ascultata.

    http://www.unicef.org.nz/

  5. Beranger, poate nu doarme ca sa nu-si strice freza sau sa nu doarma, doamne fereste, pe gura, sa iasa colagenu’. Dar sigur ca asta e doar parerea mea… adevarul… cine stie care este? Poate chiar moare de grija tarii. Stiai ca a dus unui mosulet un scaun… electric? A dus, pe bune. E o fiinta cu suflet, asa sa stii.

    Lasand gluma la o parte, ca om politic ce se doreste, strict, este MULT PREA EMOTIVA. Ii tremura vocea des, prea des. Si genele. Eu cred ca e manata de la spate in lupta asta, nu imi da senzatia ca ea insasi isi doreste mizeria asta in care a intrat. Eu, personal, cred ca ea vrea numai acces la bisturiu, botox, colagen si impachetari, plus gentute, pantofiori si rochitici. Si cam asta e tot. Nu cred ca vrea politichie. Cred ca ta-su vrea asta pentru ea, iar ea… merge cu valul, si merge prost, ca nu-i croita sa navigheze. Unu-i Popeye… si doar 50% bagaj genetic, minus cârma viguroasa… nu ajung sa propulseze nava prin valtorile puterii.

    Mihai, sa nu exageram, nu toata lumea are vocatie. Dar, e drept, cei fara vocatie ar trebui sa se apuce de altceva. In linste, discret. Cand iti asumi o karma pe care nu o poti tine in spate… esti mancat!

  6. Mda, şi mie-mi vine a crede că e numai ambiţia nemărginită a lui tac-so de a-şi vedea progenitura în vârf de par…

  7. Messa, eu ma refeream la activitatile caritabile ale lui Hayley Westenra. Se foloseste de renumele ei ca si artista sa ajute copiii.

    Ce ii impiedica pe EBA si ceilalti papagali de bani gata de prin cafenelele de fitze sa faca ceva pentru copiii saraci din Romania? Citi din ei s-au afirmat pentru calitatile lor umane?

  8. Mihai, stiu la ce te refereai. De asta am si zis VOCATIE. Poate ca ar fi trebuit sa dezvolt putin 🙂 Caritatea nu este un dat firesc, este o calitate rarissima la vedete. Multe o fac “sa dea bine”, ca “PR”. Putine, extrem de putine o fac pentru ca asa simt ele.

    Dintre toate vedetele si vedetutele noastre, mie personal, nu imi vine in minte niciuna care sa fi facut ceva util pentru ai nostri… iar Andreea Marin a avut treaba fix in Africa… deh, ai nostri o duc fenomenal.

  9. @messa: eu aveam nevoie de cafea, sa citesc mai atent 🙂

  10. Nici eu nu am fost foarte riguroasa 🙂

  11. E chiar hot, da’ ce tot zic eu, ca intotdeauna am fost un superficial….

  12. Ejti rea!
    Si toate articolele despre ea- nici-unu’ de bine, cel putin din cele cetite de mine- au reusit sa faca dintr-o “fata lu’ taticu’ “, ditamai personulitatea ca sa nu mai scriu ca i-au adus si-o groaza de voturi; vorba unui preten, “mai bine sa-ma-njure, decat sa ma ignore!”. 😉

  13. Nu-s rea! Ma gandesc ca poate citeste si invata! 😀 😀 😀

    Snoopy, nemachiata si cu o perna pe bot, da, e chiar hot!

Leave a Reply

