Imi e dor de Nastase

Pe vremea lui aveam 1.5% impozit pe venit si 5% impozit pe dividende.

A venit Tariceanu, cu cota unica. Asta a insemnat initial 2% impozit pe venit si 10% impozit pe dividende – dar si 16% impozit pe profit, poveste care NU MA INTERESA.

A venit moliceanu putin dupaia si a zis ca corect ar fi 3% pe venit si 16% pe dividende. Chiar e mai de cacat pt toti – detalii aici.

Faza e ca imi era mai bine atunci. Si sincer sa fiu, decat “dreptatea” DA, urmata de “dreptatea” PNL, urmata de “dreptatea” PDL-PSD (in care Nastase e tot urmarit politic) era mai bine in GUVERNAREA NASTASE. Nu imi place nastase, dar in ultimii 10 ani, momentul in care statul mi-a fost cel mai favorabil, a fost in guvernarea Nastase.

Cred totusi ca am gresit ca am votat UDMR. Ar fi trebuit sa votez PSD. Stiu ca fura, dar cel putin pe vremea lor, contributia mea la furtul lor a fost mai mica. Plus ca fura mai eficient – de ex poti sa futi 1 miliard sa iei spaga un milion, sau poti sa futi 2 milioane pt aceeasi spaga; adica per ansamblu taxe mai mici. Ceea ce nu se poate spune despre PNL sau mai ales despre PDL, care de fapt nu fura ci fac “pillaging”

Stiu ca e o alegere de cacat, dar Nastase a furat mai eficient – un leu furat a insemnat mai putini lei de buget, si in ultima instanta, mai putini bani bagati de mine. Dar da, il prefer.

Asa ca, desi imi pare rau de concluzia mea, il regret pe Nastase.

5 Responses

  1. Privatizarea Petrom.

    Nu cred că și-a bătut cineva joc mai tare de vreun bun al statului decât și-au batut ei de Petrom în timpul guvernării lui năstase ca prim ministru. Pentru mine, asta este de ajuns.

  2. @Tigrul

    Corect, privatizarea petrom a fost un mega-cacat. Si nu a fost singurul mega-cacat.

    Cu toate astea, pe vremea aia aveam taxe semnificativ mai mici. Cu ce e mai bine acum? Ca taxele sunt mai mari si nenorocitii fura si ei pe rupte, bineinteles din banii platiti de mine pe taxe.

    Nu spun ca nastase e un minunat, doar constat ca pare a fi raul mai mic.

  3. daca s-ar reintoarce nastase, nu stiu daca vor scade taxele, dar sper ca macar pretul oualor sa scada😀

  4. […] Noroc ca nu a vrut omu autostrazi ci a vrut casa poporului. Ca daca ar fi vrut autostrazi, le-ar fi facut, si acum oftam si eu dupa ceausescu impreuna cu toti pensionarii, asa cum oftez dupa nastase. […]

  5. […] malc la mai toate aberatiile guvernului bok. Apoi, mi-am amintit si ca, de fapt, prin cota unica PNL a crescut taxele. Ei se jura ca nu e asa, dar asa e. Cifrele nu mint niciodata. Pot fi cel mult interpretare […]

Leave a Reply

