Cartieru’ meu

Sa ma ierte cei care inca mai iubesc Cotroceniul, dar eu una… m-am saturat. Noaptea nu se poate dormi pentru ca vecinul de la casa de peste drum are “mosafiri” si urla “Pa! Pa-a!”, gutural si puternic, sa-l afle strada. Sau pentru ca fii-su, baiat politicos si simpatic altminteri, vine tarziu acasa si tranteste portiera masinii, iar manevrele de parcare lumineaza toata strada si, haotic, si prin case – dupa cum tinteste cu farurile. Dimineata iar nu se poate dormi, pentru ca pe la patru, cinci, hodorogesc aia cu gunoiul. Daca poti totusi sa atipesti la loc, pana la sase, sapte, te scoala si din morti ADP-ul, care nu toaleteaza copacii uscati, ci ii tund la comanda pe cei verzi si isi fac asiduu de lucru prin parcul ala cat o batista unde au chelit deja toata verdeata. Nici la munca nu poti sa dormi. Vecinii de pe cealalta parte a strazii s-au apucat sa isi taie soacra sa puna gresie si fiindca baba e tare si atoasa, se chinuie taie la ea cu flexul de trei zile si nu le iese, iar mie imi crapa creierul deja. Adineauri, pe langa hidosul imobil construit de Locic langa benzinarie, a claxonat un acerebrat timp de vreo cinci minute… sau poate nu era el acerebrat, era doar semicerebrat, ca lobotom a fost ala care l-a blocat si The Claxonator nu mai putea sa iasa cu masina.

Care mai sunteti controcenisti… hai, tata, sa facem o campanie de recivilizare a zonei, ca ne-au umplut ghioalbele!

5 Responses

  1. Tu crezi ca astea is probleme de Cotroceni? Neah, is probleme nationale! Pe mine ma trezesc in fiecare dimineata la 7:30 unii cu un pickamer de ala montat pe un excavator. Sparg fundatia de la fosta centrala termica. Suntem in saptamana 3 de supliciu. Noapte avem caini care se injura reciproc. Cat despre vecini si renovari… am scris la un moment dat ceva. M-am resemnat, ca aia nu se termina niciodata.

  2. Cred că hidosul imobil construit de Locic e noul meu loc de dat cu sapa😀 De pe terasa de la 6 se vede aşa ponosit şi gri Cotroceniul😦 Pe care şi eu (care locuiesc ceva mai sus în deal) l-am iubit de mic copil. Ştii, în spatele clădirii-nou-loc-de muncă (care are geamuri meschine şi terasa aşa bine gândită încât după fiecare ploaie rămâne un lac care în timp s-a împuţit) se mai construieşte încă o probabil hidoasă chestie. Şi de la 8 la 4 bagă băieţii drill-uri din alea uriaşe, de trăiesc non stop cu inima în gât că e cutremur! Ca să nu mai zic de poluarea fonică :(((( Eu mă bag la campania ta de recivilizare, ai un plan?

  3. Sa ma bag si io in vorba: io am min minte asa niste idei, da implica AK47, TNT, buldozere si alte kestii similare si nu cred ca e voie …

  4. Mogre, între noi fie vorba, la asta mă gândeam şi eu :)))

  5. Păi e dat deja în folosinţă? Clădirea la care mă refer eu este cea de peste drum de benzinăria Petrom… seamănă cu o şcoală profesională comunistă şi în diagonală faţă de ea este un teren împrejmuit de după gardul căruia iese o ţeavă din care curge apă încontinuu. Ăsta e locul la care te referi şi tu? Parcă nu are chiar şase etaje, măgăoaia dracului…😦

Leave a Reply

