Invidia e bună, dar reclama la Money.ro e proastă

De fapt, de treişpe ani, cam de când am dat prima oară cu nasul de publicitate şi de campanii (fel şi chip), n-am auzit un spot radio mai infect, mai enervant şi mai dăunător mărcii pe care ar trebui să o promoveze. Jingle-ul ăla e oribil şi e lălăit semi-erotic, semi-haotic de un cor ca de corporatizde excitate degeaba, de la frecatul dosului pe scaun.

A creat awareness? DA. Clar.

Dar mă jur (şi eu mă jur ca ţigăncile, cu patos şi hotărâre) că niciodata nu am sa dau un singur click site-ului (cică ar fi portal) la care face reclamă jaful ăsta de serie de spoturi radio.

9 Responses

  1. Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51

    Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.

  2. http://tainacasatoriei.wordpress.com/2009/07/19/cea-mai-mare-frumusete-a-unei-femei-este-cuviinta/

    dc vrei sa vezi ceva penibil citeste articolul;vei muri de ras daca nu deplans;asta da mostra de ipocrizie….

  3. sa-mi fut un pumn

  4. http://www.bitpress.ro/articole/pamflet/3717/cadeeee-padurea-trivale-o-noua-melodie-marca-bitpress.ro-video.html

    Super video! Cadeeeee padurea Trivale! Pamflet muzical marca Bitpress.ro, ca protest fata de defrisarile ilegale care au loc in Padurea Trivale din Pitesti si nu numai! Asculta si da mai departe! Ia atitudine!

  5. @cirstea florin
    parerea mea e ca aberezi; n-o sa ma fac io aparatorul nimanui acuma (asta inseamna ca nici a lu zoso) da ca sa te bag in seama tre sa fii coerent si on topic; nu ai fost deci nu te aud.

  6. Mogre, florinel spameaza pe unde-apuca, doar-doar il baga cineva in seama. Nu ma omor dupe zoso, da’ sa-l injuri k sa-ti faci trafic este jalnic! Parerea mea!

  7. Iulia, nu vad legatura. Zau ca n-o vad. Si ma enerveaza reclamele aiurea la mine in blog. Dintr-un singur motiv nu sterg linkul – imi placea parcul / padurea Trivale. Dar sa stii ca n-o s-o salvati cu cantecelul ala, mai ales ca e cam neinspirat.

    Florin, nu stiu cine e Zoso si eu nu balacaresc pe cine nu cunosc. Asa. Deci, tu nu mai ai link catre blog. De “de-aia”.

    FecioaraMaria, nici tu nu esti ontopic, dar faza a fost tare… ma intreb cate proaste crestine or sa-si dea cu noroi pe diverse bube si furuncule, ca sa le treaca miraculos coptura! Brrr!

  8. Acum, cu riscul de a fi acuzată de răutăcisme, da’ la măcar unul din comentariile de mai sus pot fi on topic şi să cânt: invidia e bună, e bună, e bunăăăăă!!! :)))

  9. 🙂 🙂 🙂 Asa este, Lia! Cred ca nici blogurile nu mai sunt ce-au fost!🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

