Mi-e sila

Acu fun an mi-a crapat hdd-u la laptop, inca in garantie. Cum aveam nevoie urgent de laptop, am luat altul si pe asta l-am dat la reparat. Da nu mi-am luat orice, ci un dell mai pizdos, de vreo 3000 lei, ca am zis ca daca o fi si mai scump si cu 3 ani garantie o fi mai bun. Rahat. Dupa fix 3 luni i-a picat hdd-ul, ecranul avea defect din fabricatie si acum nu ii mai merge webcamul si cdromu.

Acu vreo 9 luni mi-am luat smartphone – tot asa, pe ideea sa nu imi iau ultimul ciuruc. A venit cu defect din fabricatie!!!!! si a stat 2 luni in service pana acum. Cu alte cuvinte mai pis pe cei 2 ani de garantie.

Acu vreo 3 luni mi-am luat aer conditionat. Tot asa, mai acatari, la vreo 20 milioane. Na fix pula,ca pana acum s-a stricat de 2 ori!

Mi s-a stricat termostatul la o masina – bine ingrijita dealtfel. Ei bine, la service la reprezentanta (ca o fi mai scump, da cica e mai bun) nu aveau pe stoc si cica trebuia sa astept pana importa din pula cu satelitu

Era sa uit ca am avut santier acasa. Niste mesteri care nu erau tocma cei mai ieftini si nici la materiale nu m-am scumpit. Adica faptul ca mi-am bagat jacuzzi ar trebui sa sugereze ca am cheltuit ceva. Ei bine, in ultimele 3 weekenduri retarzii aia doi care mi-au lucrat ma tot viziteaza si imi mai repara cate un cacat pe care nu au fost in stare sa il faca bine de la inceput – de exemplu nu au stiut sa lase spatiu intre parchet si perete, asa ca asta s-a exspandat la caldura si s-a umflat. Acuma chit ca au reparat ei, reperatia tot pe timpul meu a fost.

Ceea ce ma duce la principala problema: timpul meu. In rahatu asta de tara nimic nu merge din prima, chiar daca esti dispus sa platesti mai mult, numa sa nu mai ai probleme dupaia. De ce oare? Pai e simplu: pentru ca timpul si nervii mei costa! Dar se pare ca nimeni nu intelege, nimic nu merge normal ci mai degraba se taraie si iata cum, in loc sa muncim 8 ore calumea si in rest sa ne odihnim, fugim de bezmetici si ne punem piedici unii altora, ne incurcam unii pe altii, ne facem praf nervii si timpul si dupaia ne miram de ce pula mea nu zambeste nimeni pe strada.

Pentru ca nimeni, niciodata nu se gandeste ca si ceilalti au treaba. Ca daca il tii pe unu sa te astepte juma de ora, faptul ca se plictiseste este minor pe langa faptul ca il tii din treaba si ii incurci uneori tot planul pe ziua aia. Pentru ca nimeni (sau aproape nimeni) nu isi imagineaza ca exista oameni care au treaba, si ca pt ei treaba  lor conteaza, asa ca daca zici o ora aia ramane si daca nu poti, dai estimat cu titlu explicit de estimat si suni cand stii exact.

Pentru ca idiotii cu garantia nu inteleg ca mai important decat garantia de multe ori e timpul pierdut dupa garantie lor.

Nu, nu, nu si nu. La noi bataia de joc a tuturor de timpul tuturor este prima regula a existentei. Ca pentru niste oameni care nu inteleg ca timp = munca = bani.

Si acuma ma apuca miile de draci cand imi amintesc de pula ala de bashescu care a zis ca s-a saturat sa ii auda la tv pe unii cum isi critica tara si zic ca “traim in romania si asta ne ocupa tot timpul”. Dar in definitiv si el este primul fiu ale aceleiasi troace numite romania.

Hai sictir. Mi-e sila.

PS: bineinteles ca echipa care trebuia sa vina la ora 16:00 pana acum la ora 16:45 nu a binevoit sa apara. Sfertu academic a pulii in cacatu din cur. Sictir!

PS2: I-am sunat si mi-a raspuns una ca “probabil a durat mai mult pe unde au fost”. Ihim. Da un telefon cu “ba, vezi ca intarziu, nu se putea?” Un bip macar? Ca poate mai rezolvam ceva in timpul asta.

5 Responses

  1. io nu mai cumpar in veci telefoane din magazin. le iau de pe net la mana a 2-a, la juma de pret si necodate, si e mult mai ok.

    am un telefon de 2 ani luat asa – functioneaza si acum foarte bine.
    mai am unul luat acu peste un an (smartphone) – si ala functioneaza ireprosabil.
    mai am unul primit din provincie tot asa, l-am dat pt ca m-am plictisit de el dar saracu’ mergea foarte bine (tot smart).
    mai luasem unul de curand pt o gagica (ce-i drept nou, dar tot de la “baietii de pe net” la juma de pret) – nici acuma nu s-a plans de el.

    mai am in dotare 2 pc-uri demodate, tot SH luate, le folosesc si acum.

    si laptop daca imi iau tot de pe net. pur si simplu nu vad rostul pt care sa mai dau bani inca pe-atat pe o chitanta si o tipla.

    iar cu “serviciile” de instalare sau mai stiu eu ce – orice chestie care necesita vizita la domiciliu – de la problema de canalizare pana la probleme de afaceri, intotdeauna o sa vina mai tarziu decat au zis. probabil fiindca in cazul absurd in care termina mai repede si ajung mai repede la tine, tu sa fii acolo; adica daca e de asteptat sa astepti tu, nu ei. :)))

  2. esti un Mircea badea ..dar prost..fara cartee!!!!

  3. @adi
    ———–
    zici tu ceva acolo, problema e ca in unele cazuri am nevoie de factura, pt ca sunt pe firma (laptop, telefon)

    ref la restul (aerul conditionat totusi nu e un exemplu bun) sunt dispus sa platesc mai mult, cu conditia sa imi functioneze (ceea ce nu e tot una cu garantia, ideea e sa nu se strice, nu sa imi repare obiectu si sa pierd vremea pe la ei)

    asa ca da, e o idee sa imi iau lucruri de pe net, cu conditia sa nu fie pe firma

    @gigicaresiaplimbatdegeteledampuleapetastatura aka erwer
    ————–
    multumesc, comparatia cu mircea badea ma onoreaza

    totusi, exista o regula: nu ma injuri la mine pe blog, daca ma injuri la tine nu comentezi la mine.

    asa ca dute-n pula mea

  4. @gigi erwer, da’ cata carte trebuie sa aiba omu’ ca sa te satisfaca pe tine? Doua facultati iti ajung? Zau ca atatea are… n-a avut ce face, ca daca nu facea niciuna si vorbea cu “almanahe” ajungea primar. Asa, cu scoala, il fac netotii analfabet pe propriul blog…

    Mama ei de viata.

  5. […] Comments Messa on Mi-e silaMessa on Invidia e bună, dar reclama la…Mogre on Mi-e silaLiaLia on Invidia e bună, […]

Leave a Reply

