Turism ecumenic my ass

Povestea cu promovarea turismului din rromanika ia inceput sa imi iasa pe nas. Turismu romanesc in sus, turismu in jos, dam un milion de eurococo la eurosport pt clipuri, am facut campanie de pasti cu bucovina si pastele masii traditional si alte ale.

Unica problema e ca nu prea avem cum sa ajungem intr-un mod civilizat la destinatie. De tren / bus + rata + mers pe jos pana la locatie nici nu vreau sa aud, ca imi creste tensiunea numa la gandul mirosului de ceapa cu transpiratie din respectivele vehicule.

Iar singura, prima dar si ultima oara cand am fost in bucovina, mi-am rupt masina pe ultima bucata de drum pana la Suceava, am crezut ca m-am teleportat in Kosovo pe drumul de la Suceava la Campulung Moldovenesc, iar partea cea mai tare e ca pe singura bucata de drum bun am avut ghinionul sa pic intr-o cursa intinsa de gabori asa ca am ramas farapermis pe vreo 40 zile. Initial erau 90, da am dat testul 13 din 15 si dupa inca 10 zile in care nush ce dracu au facut mi-au dat carnetul auto inapoi.

Bonusul au fost faimoasele manastiri, pe care decat sa le compar cu catedralele astora din vest prefer sa schimb subiectul. Plus ca toata organizarea de la fata locului nu era mai mult de bazar decat de obiectiv turistic. Aaaa si sa nu uit – la nush care dintre manastiri aia pusesera taxe diferite pe aparatele foto digitale si pe alea cu film? WTF??????

Asa data viitoare, cu parere de rau pt tanti ministru elena udrea, dar spun pas cu toata promovarea complet inutila platita din banii publici.

Totusi, ca sa nu inchei intr-o nota complet pesimista, ete un citat din materialele citite de mine pe tema marketing si promovare: Best way to kill a bad product is good promotion.

Si totusi, sa nu uitam sictirul de rigoare!

Leave a Reply

