Telegondola din Sinaia este inchisa pt revizie

Majoritatea dintre noi se gandesc la Sinaia ca la o statiune de iarna si pare normal sa inchizi shaormaria pt revizie in miezul verii.

Cei care insa s-au dus si prin iulie-august in Sinaia (eu am fost!) si au vazut hotelurile pline si pt aia din Sinaia bineinteles care vad in fiecare vara cum sta shmenu, ar trebui sa fie evident ca si vara este sezon.

Ceea ce face ca extrasezonul sa fie toamna si primavara.

Deci ce pula mea e atat de greu de inteles incat aia au oprit telefericu in mijlocul sezonului?

Totusi, de ce suntem noi romanii atat de idioti si retarzi si refuzam sa gandim in pula mea putin?

Sictir baaaa, ca nu ne mai facem bine!

PS: bine ca promoveaza in pula mea vita aia de ministreasa turismu curului, pe banii din impozitele pe munca noastra.

One Response

  1. Turism ecumenic ba… adica tricoaie cu EBA si candela luminii sfinte pentru babele jegoase care put a pisat.

Leave a Reply

