Am pacatuit

Am gasit si io indreptarul de spovedanie aici. Si pe langa multele mele pacate l-am descoperit pe al mai mare:

117. M-am lăcomit la muncă. Am muncit peste puteri, încât poate chiar m-am şi îmbolnăvit.

Ihim. M-as duce sa ma spovedesc, da nu prea am timp, ca am de lucru😀. Nu de alta, da tre sa muncesc sa pot plati taxele catre guvernul cacat bok.

PS: tot acolo am descoperit ca poti injura si de candela, nu numa de morti, raniti, dumnezei si sfinti, si inca e de aceeasi greutate ca grijania si dumnezeii matii. Yey! Oare cum o fi candela masii lu bok?

3 Responses

  1. Iar guvernul ia taxele si plateste din ele niste popi

  2. asta e interesant..pacatul meu cel mai grav. pe de alta parte dc muncesti de-ti sar capacele nu mai ai timp de celelalte, de ex nu mai manaci, nu mai faci sex…deci…

  3. Pai asta e pacatul, ca trudesti ca sa aiba ce jefui statul. Si sa dea la popi.😦

Leave a Reply

