NErecomandarea zilei: B-23-LXZ si Taxi 2000

Vin de la gradinita cu fi-mea in masina. Cand sa virez sa intru pe strada mea, in fata mea, in MIJLOCUL intersectiei se opreste un taxi. Fara semnal de vreun fel, macar sa-l vad ce mama dracului face. Pun o frana din aia zdravana sa nu dau peste prost si-i trag un claxon de Bucuresti, prelung, pe toata durata manevrei de ocolire.

Ma… si-l aud ca striga pe geam, dupa mine: “Da’ ce-ai, fa?

Il bag  in “fa” aia care l-a scapat din vagin si l-a crescut ca pe buruiana (in gand, ca-s cu ploada in masina) si intru pe strada, sa parchez. Dar puletele nu terminase ce-avea de zis, asa ca trece pe langa mine si ma injura de mama. Frumos, ca orice birjar de secol 21. Imi sare tandara si ma uit dupa el sa-i tin minte numarul sa pot sa-l reclam, dar  forjeaza si dispare de pe strada inainte sa vad exact si care e compania de taxi la care e angajat marlanul.  Parca era Taxi 2000.

Sun la Taxi 2000. “Buna ziua, nu va suparati, aveti cumva o masina cu numarul B-23-LXZ?” intreb politicos, pe un ton egal, macar sa stiu daca am nimerit bine sau sun la alta companie de taxi. La care puletele de la capatul celalalt al firului ma ia pe un ton “tare” (cred ca magaria e politica de companie): “Da’n primu’ rand io nu stiu cine suntetz, ce sa va zic io care-s masinile noastre?“.

I-am explicat ca, pentru a face o reclamatie, e necesar sa stiu daca masina e a lor, ca daca nu e a lor, ce sa faca cu reclamatia? Puletele nu si nu, ca nu poate el sa-mi dea mie informatia asta… da’ io sa-i zic cine sunt. De parca ar fi relevant. Care era diferenta ca vedeam numarul pe strada, nu ratam sigla si identificam masina ca fiind de la Taxi 2000 sau ca imi confirma sau infirma puletele de la callcenter ca e sau nu a lor? Mama ma-sii, stiam daca am sunat unde trebuie, ca sa fac reclamatia! Boul a tinut-o pe a lui si am inteles ca faceam reclamatie ca atunci cand te rogi, nu te aude nimeni. Am tipat la imbecil si i-am inchis. Nu avea sens sa continui conversatia, era clar din start ca boul nu pricepea. Cu atat mai putin sa il ia la scuturat pe mojicul alalalt. Deci, cui sa faci reclamatie, daca toti sunt la fel?

Prin urmare, eu nu am sa mai merg niciodata cu Taxi 2000. Eu nu incurajez existenta pe piata a unor nesimtiti, mai ales acum, ca e criza. Lasa, mai bine crapa nesimtitii de foame si castiga oamenii de treaba un ban meritat. Astfel incat, pe langa faptul ca eu consider ca Taxi 2000 sunt de ocolit, nu recomand nimanui sa mearga cu mitocanul care conduce masina cu numarul B-23-LXZ. Nu de alta, dar daca injura aiurea pe strada, probabil ca e in stare sa injure si clientii pe care ii ia in masina.

7 Responses

  1. Trebuia sa-i spui ca daca nu faci reclamatia la el o faci la OPC. Unii se mai linistesc🙂

  2. Bre, ai uitat de mosh gogu?
    Iote-te ipokimenul:

    766 766 TUDOR GH.ION B23LXZ 2005 DACIA LOGAN

    http://www1.pmb.ro/pmb/transporturi/autorizatii_taxi/pdf/Lista%20_9500_autorizatii_taxi.pdf

  3. I-auzi, ia… vorba lu’ mamaie, saraca… am cautat numarul, dar nu l-am gasit si am renuntat. Dar acum, ca stiu si cum il cheama pe mangafa, ce-ar fi sa sun la Taxi 2000 si sa le spun cu cine am beleaua? Hm…

  4. Logosfera, am zis… si ce daca? Ala repeta dânga ce invatase, parca a facut scoala de securisti: “Pana nu-mi spuneti cum va cheama…”, “Cum va cheama?”, “Cum va numiti?”

    Ca si aia de la care am comandat o pizza in crasma in seara asta, musai sa stie numele meu intreg. Zau ca nu stiu la ce o ajuta… asa ca i-am zis ca ma cheama Ionica Pandele, sa vad daca explodeaza branza pe pizza daca nu-i bun numele. Si n-a explodat.

  5. Io am nume, CNP, tel., adresa, etc, pe care, fara sa vreau, am ajuns sa le retin, pentru situatii d-astea, unde sunt curiosi cat o ai…

  6. ASTIA DE LA TAXI 2000 AU UN JEGOS ACOLO CU INDICATIVU A10 ,CARE DESI AVEA GPS NU STIA SA AJUNGA LA ADRESA UNDE LAM SOLICITAT MAI EXACT LA SPITALU GRIGORE ALEXANDRESCU UN MAGAR CARE E TARE IN GURA CU FEMEILE CARE INJURA CLIENTI ORICUM NU O SA MAI FAC COMANDA LA EI SI DACA PUN EU MANA PE ASTA IMI FAC EU DREPTATE

  7. DEOARECE DACA FACI RECLAMATIE LA EI ORICUM NU SE IAU MASURI PACAT DE OAMENI ASTIA CARE CONDUC FIRMA ASTA CA NAU OAMENI DE CALITATE

Leave a Reply

