De ce vor popii si statul copii?

Lalala, spor demografic negativ, lalala vrajeala pensii chestii socoteli, lalala, n-are cine sa plateasca nushce daca se nasc prea putini plozi, lalala. NU.

Pensie n-o sa apuc de la stat oricum, ca ne scot astia la 70 de ani din campul muncii si poate crap pana atunci de atata stres si munca, deci nu se justifica ideea ca ar plati-o fii-mea pentru mine si daca eu n-am plozi n-are cine plati. Pensia privata mi-o platesc eu, deci iar nu plateste fii-mea, punct. Pe-a soacra-mii si-a lu’ socru-meu  le platesc de acuma, deci nu conteaza daca fii-mea o sa cotizeze, ca e platit deja ce era de platit. Deci argumentul de baza e “pa”.

Dar azi mi s-a aratat chestia cea mai tare. De ce vrea biserica sa facem multi copii? De ce vrea statul sa incurajeze natalitatea?

M-as duce la Ambasada Americii sa ma amestec si eu prin multimea de rationalisti, alaturi de Remus Cernea si AUR. Dar nu (prea) pot. Am plod si n-are cine sta cu el, ca soacra-mea tocmai ce-a plecat la mare cu celalalt vlastar al clanului. Cu alte cuvinte, cand ai plod, nu mai poti face tu chiar tot ce-ti trece prin devla, nu de alta, dar un copil nu sta dupa tine, stai tu dupa el. Treaba e incurcata. Nu mai poti risca, nu poti sa-l lasi in plata “domnului” si sa te duci unde ai chef, sa stai cat ai chef. Si, daca totusi iti iei inima in dinti si faci ce voiai sa faci, ti-e de vreo 10 ori mai greu decat daca o lasi balta. Ma si vad pe acolo schimband un pampers plin pe capota vreunei masini sub ochii ingroziti ai unui jandarm atent ca fii-mea sa nu fi rahatzit o bomba.

Asa ca de aia vor popii si statul plozi. Multi plozi. Cat mai multi. Cu unul te mai misti, cu doi mai greu si cu zece, adio! esti mancat! Ingropat! In casa, in munca, pa! Cotizeaza boule, munceste si cotizeaza! Tara te vrea prost, ocupat si terminat. Cu cat muncesti mai mult cu atat ai mai putin timp sa gandesti, cu cat ai mai putin timp sa gandesti, cu atat devii mai prost si cu cat esti mai prost cu atat esti mai dispus sa platesti fara sa te intrebi de ce si unde se duc banii munciti de tine. Iar daca ai si plozi, cand vii acasa de la munca nu ai timp sa zaci si sa gandesti, trebe sa duci plozii in parc, sa le dai haleala pe care trebuie sa o faci, sa le faci baie, sa ii piepteni, sa ii imbraci, sa-i socializezi, sa-i duci la bunici, sa te impusti in cap si sa zaci lat pana a doua zi dimineata, cand o iei de la capat.

Asadar, si popii si statul, ca merg mana in mana oricat isi crapa capetele cei de la AUR sa le separe, au tot interesul sa aiba material carne de tun de indoctrinat sa cotizeze in viitor la cutia milei si la ANAFura mamii lui de fisc si sa voteze cum trebuie si sa tina ocupati parintii enoriaso-contribuabili, sa nu se prinda ca sunt jupuiti de bani si prostiti in fata si, chiar daca se prind, sa nu prea aiba ce face. Plozii sunt bila de fier agatata de piciorul omului tanar si altminteri liber, cu idei si (inca) dor de viata. Iar daca ai mama sau soacra sa stea cu copchilu’, platesti oricum cu varf si indesat, ca astea sunt de obicei (cu mici exceptii, adica soacra-mea, care e agnostica discreta) credincioase nevoie-mare si au cotizat o viata la stat si te toaca marunt ca ce te intereseaza pe tine subiectele astea umaniste, ce, fiecare pentru el e mai bine, sa stai in banca ta e perfect!

Nu zic ca n-ar fi misto fii-mea, ca e misto si o sa iasa o afurisita dracoasa ca si mine, dar e greu si cu ea, si cu diverse chestii din astea care ma preocupa pe mine.

Poate ma enervez si o iau si pe ea. Sa protesteze de mica. Pana la urma, peste 15 ani voteaza! Ce-s 15 ani? Mai nimic. Si macar n-am sapte plozi, deci ma pot misca inca relativ liber.

7 Responses

  1. eu zic sa te duci, si eu m-as duce daca n-as lucra pentru corporatiile sioniste care vor sa conduca lumea🙂

  2. Vrajeala cu pensia e cea mai crunta hotie inventata vre-odata, iar daca esti atata de bou incat sa faci copii ca sa aiba cine sa te-ngrijeasca la senectute, sinucide-te, iti faci un bine si tie si naturii…

    Dar nici sa te simti legat la gard fiindca ai copil nu-i normal!

    Si asta, crez io, se trage tot de la societatea asta de kkt, in care nu mai poti creste copilul ca pe vremea cand am crescut io, copil care nu mai se poate dezvolta normal decat daca… si aici incepe lista cu care consumismul te agata si esti mancat!

    Totul se reduce la eternul “Ce zice lumea?”, percept dupe care traim majoritatea si care este cel mai sigur mod de a-ti fute viata, de a o lasa sa treaca pe langa tine, traind aiurea, dupe parerile retarzilor din jur…
    Si uite-asa ajungi sa ai 30, 60, 90 de ani si sa te-ntrebi “Unde pula mea s-or dus anii?” si “De ce pula mea am trait/chinuit/nu m-am sinucis?”.
    Traiti pentru voi, fi-ti egoisti, nu-i lasati pe altii sa va impuna o viata pe care nu v-o doriti…
    Vreti copii, faceti (nu uitati ca TOTUL se plateste in viata si ca ce pare gratis, costa cel mai scump), nu vreti, dati-le muie celor din jur, care va comenteaza viata/indeamna la decizii care nu va plac!
    Parerea mea!

  3. Ai pus cateva puncte bune pe “i”

  4. Nasol, fii-mea e deja facuta🙂 🙂 🙂
    Chestia e ca pe mine nu ma intereseaza ce zice lumea, lumea e multa si proasta, dar are gura si, na, zice. Deci asta chiar nu conteaza. Treaba e ca atunci cand ai un plod atarnat de picior ti-e cam greu sa te misti liber si daca totusi te misti, simti cu varf si indesat ca tragi o bila dupa tine.

    E foarte misto sa ai plod cand esti in vacanta si nu trebuie neaparat sa pleci de acasa. In rest, e o mare complicatie in plus, chiar daca reuseste in mod paradoxal sa compenseze prin faptul ca e juma’ din tine si juma’ din ala cu care l-ai facut, chestie care te face sa-ti creasca mandria-n tine ca drojdia-n faina din aia buna.

  5. Zi-mi o chestie, cu adevarat faina, care nu-ti complica viata: viata-i faina cand dai de greu- parerea mea! :-)))

  6. Aaaa… hm. Depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile.

    In alta ordine de idei… veniti la mare? Noi plecam la 2 Mai luni.

  7. Io nu mai merg la 2 mai de ani de zile; am gasit in Bulgaria un 2 Mai, mai fain ca ce frecventam io acu’ 25 de ani…

Leave a Reply

