Ce cacat e ala “serviciu public”?

De cand se dau cica functionari afara, ii tot aud pe astia urland diverse kestii despre “servicii publice“.

Ca ei la modul asta nu pot asigura serviciile publice.

Ca nu pot acorda serviciile publice la standarde de calitate (WTF?????).

Ca ei trebuie sa asigure aceleasi servicii publice identice in toata tara, peste tot la fel

Ca sunt prea putini sa asigure serviciile publice.

Ca serviciile publice sunt importante pt cetaten.

Io intreb, asa, ca neghiobu: ce pula mea sunt serviciile astea publice? voi ati vazut vreunu? io cu siguranta nu. Despre ce vorbesc oamenii astia? Pe ce iau astia bani de la noi? Ca io nu am vazut niciodata, nicaieri vreun serviciu public, asa ca nu as putea sti ce e aia. Poate sunt ca sondajele de opinie? Dinalea de care tot auzi dar pe tine nu te intreaba niciodata? Hmmmm, nu cred, ca alea stiu cum se fac si care sunt mecansimele. Si totusi, pe verificat, exista oameni care au raspuns. Cunosc chiar eu vreo cativa. Dar oameni care sa fi neneficiat de servicii publice, cu siguranta NU!

Io am vazut numai stat la cozi, dus de hartii, dus din nou hartii, completat dosarul de jdemii de ori, timbre fiscale, dosare de incopciat, taxe, cozi, spagi si din nou cozi.

Pai vorba bancului cu bula si barza: nu fute tata asa ceva!

Io zic asa: ce-ar fi sa-si aleaga ei vreo 2 judete, sa isi fac acolo tara lor, in care sa isi asigure unii altora aceste cruciale servicii publice si sa ne lase pe noi in pace?

Parerea mea.

PS: PNL-u este primul si cel mai mare vinovat in kestia asta, ca intre 2004 si 2008 s-au dublat cheltuielile cu acesti indivizi care ofera “servicii publice”, complet inutile.

PS2: bineinteles ca acest text este un pamflet si trebuie citit ca atare, ca tot blogu dealtfel.

5 Responses

  1. Da’ de ce sa-si ia vreo doo judete? Oamenii aia ce vina au? Io ce vina am? Mai bine sa-si tina cacatu’ lor de capitata de unde ne suna noua ceasu’ si sa si-l futa, ca si asa e futut de tot.

  2. auzi, da io ce vina am? de ce sa ia rahatu asta de oras si sa trebuiasca sa ma mut eu? sa se mute ei, da-i in mortii masii

    sa gasim o zona pustie si sa-i bagam acolo pe toti, inconjurati de sarma ghimpata, sa-si poata face dreq servicii; si oricum ar fi mai usor si mai ieftin sa cumperi o bucata de camp decat sa cumperi bucurestiu – ca pana la urma, am totusi niste proprietati pe aici, la care nu sunt dispus sa renunti pt pulele aste blege; oricum le-am platit destul pana acum

  3. Serviciile publice este acele sevicii care functioneste pe banii si nervii mei, in folosul lor. Ele se numeste publice, fiindca muia care mi-o iau nu ie pe abscons, se face in vazu’ altor muisti-platitori de impozite, care asteapta la coada portia lor de sloboz platit din greu. Parerea mea!

  4. @tizul
    corect, asa e. mi-ai dat lumina cunoasterii :))

  5. Yep, ai si tu dreptatea ta. Le facem cadou o groapa de gunoi neecologizata, punem mana de la mana si se-aduna pan’ la urma, si facem si gard de sarma ghimpata electrificat, sa nu fie tentati sa apeleze la serviciile noastre. Plm ce aberam, da’ ce dracu ne-o mai ramas?

Leave a Reply

